LUMZ

Aicha Douayar

Goede kwaliteit tegen goede prijsje

Van Tongeren

Helemaal goed

Colinda Winden

Netjes afgeleverd en goed verpaky

M.de Jong

Prima levering

Gwendolynn de Groote

Goede informatie op de website en snelle levering. Kwalitatief product, erg tevreden.

R

Reactie LUMZ:

Dank voor uw review! Hier worden wij vrolijk van.
Team klantenservice LUMZ

Munteanu Gabriel

Heel slecht!! Dit bedrijf is helemaal niet flexibel. Ze bellen niet . Ze doen niks ! Ik heb dat niet verwacht dat dat zo slecht zal gaan. Ik heb een tafel besteld die op voorraad stond. Na een... Heel slecht!! Dit bedrijf is helemaal niet flexibel. Ze bellen niet . Ze doen niks ! Ik heb dat niet verwacht dat dat zo slecht zal gaan. Ik heb een tafel besteld die op voorraad stond. Na een tijdje hebben ze een e-mail verstuurd waarin ze zeiden dat de tafel moet besteld worden. Ik zei ok en hoelang moet ik wachten. Ze zei 3-5 weken. Dit was gelogen Na 7 weken belde ik weer. Ze zei weer nog 2 weken wachten. Uiteindelijk na 10 weken kwam de tafel. Ik moest zelf bellen en ze liet niks van zich horen. Daarbij is de tafel ook nog een geleverd in de verkeerde kleur.
Ik vond het niet fijn om deze zinnen te schrijven.. maar dat is zo gebeurd.

Reactie LUMZ:

Beste Gabriel,
Bedankt voor uw review. Jammer dat uw ervaring niet positief was.
Beste Gabriel,
Bedankt voor uw review. Jammer dat uw ervaring niet positief was.
Zoals aangegeven en wat u in uw orderbevestiging kan zien was de tafel niet op voorraad. De indicatie levertijd was vanaf 29 oktober, omdat wij en de leverancier de tafel niet op voorraad hadden.
U heeft bij ons een boomstamtafel gekocht, wat een natuurproduct is. Deze kan altijd wat in kleur afwijken. Wij hebben van u geen klacht ontvangen dat de tafel in kleur afwijkt. Als u wilt, dan kunt u altijd een email sturen met afbeeldingen en dan zullen wij die beoordelen.
Met hartelijke groet,
Team klantenservice LUMZ

Ronald Rose

Behulpzaam en meedenken

M Roos

Artikel was niet meteen leverbaar , maar de communicatie hierover was helder . En de voorziene levertijd werd exact nagekomen .

Allegonda

Snelle levering en duidelijke informatie