LUMZ

Heidi

Vreselijk slechte service! We hebben een stoel gekocht maar de verkeerde stoel geleverd gekregen. In plaats van de stoel direct omruilen is ons nu al drie keer gevraagd foto’s van de doos te maken... Vreselijk slechte service! We hebben een stoel gekocht maar de verkeerde stoel geleverd gekregen. In plaats van de stoel direct omruilen is ons nu al drie keer gevraagd foto’s van de doos te maken zodat Lumz kan uitzoeken waar het mis is gegaan. We hebben al meerdere foto’s gestuurd maar dit blijkt telkens onvoldoende. Lijkt me logischer om de stoel om te ruilen en dan intern uit te zoeken waar het mis is gegaan. Maar dat kan blijkbaar niet. We hebben uiteindelijk gezegd dat we dan ons geld terug willen. Heel snel nadat we dat met Lumz hadden afgesproken, werden we gebeld door de transporteur om de verkeerd geleverde stoel op te halen. Dat kan blijkbaar wel heel snel. Jammer!

Reactie LUMZ:

Beste Heidi,
Bedankt voor uw review.
Beste Heidi,
Bedankt voor uw review.
Vervelend dat uw ervaring niet positief is. Nogmaals excuses dat niet gelijk de juiste stoel is geleverd. De reden waarom wij naar foto's vragen is om het zo snel mogelijk voor u op te lossen. Als wij door middel van stickers op de doos weten waar het fout is gegaan, dan kunnen wij snel achterhalen waar uw stoel is gebleven en dan zo snel mogelijk tot omruiling omgaan.
Met hartelijke groet,
Team klantenservice LUMZ

C van den Borne

Product is van goede kwaliteit en een snelle levering. Ziet er exact zo uit als je op de site kunt zien. Ik ben heel tevreden

Marije

Duidelijke communicatie, goede klantenservice en levertijd zoals beloofd!

Annemieke van Bokhoven

Uitstekende duidelijke site, snelle levering, mooie produkten

H mensen

Snelle levering bestelling goed verpakt en netjes volgens afspraak

Nvt

Leuke unieke spullen en zeer vriendelijk
winkel personeel.

Dorien

Aankoop verloopt snel. Product is exact zoals op de foto. Snelle levering.

M.Didden Prevoo

Goed en mooie lampen

Kitty Maas

Mooie producten, maar slechte service

MvdH

Prima product en keurig geleverd