LUMZ

bert paredaens

Nette en vlotte levering

Marlon

Top!op dinsdag een TV meubel besteld,op woensdag al in huis!

Luc Van Grieken

Ik ben zeer tevreden over uw bedrijf, zowel wat betreft de communicatie als de leveringstermijn, conform de gemaakte afspraken.
De aangekochte producten (barkrukken) kan ik pas op duurzaamheid...
De aangekochte producten (barkrukken) kan ik pas op duurzaamheid beoordelen na gebruik op termijn.
Tot op heden, kan ik uw bedrijf aanbevelen op betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid.

Grosemans wilfriedgrosemans@hotmail.com

Heel tevreden, levering was voorzien voor 21 december en hebben ze op 24 november reeds ontvangen, een fijne verrassing, de leveranciers waren ook zeer vriendelijk en hebben ons goed geholpen met de... Heel tevreden, levering was voorzien voor 21 december en hebben ze op 24 november reeds ontvangen, een fijne verrassing, de leveranciers waren ook zeer vriendelijk en hebben ons goed geholpen met de zware tafel. Dikke pluim voor jullie??

Rita Gircour

Bank besteld die heel origineel is

Nadia van Lith

Super mooie stoel gekocht. Goede service en zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door de verkoopster

Aldrik Doornbos

Drie armaturen besteld. 1 niet goed tot nu toe schijnen we het ermee te moeten doen. Op de laatste mail geen reactie meer..... we wachten af. Bestellen en overige communicatie prima maar aftersales... Drie armaturen besteld. 1 niet goed tot nu toe schijnen we het ermee te moeten doen. Op de laatste mail geen reactie meer..... we wachten af. Bestellen en overige communicatie prima maar aftersales tot nu toe slecht.....

Reactie LUMZ:

Beste Aldrik,
Bedankt voor uw review.
De lamp is voor de derde keer bij u omgewisseld en nu naar volle tevredenheid. Veel plezier van uw lamp!
Met hartelijke groet,
Team...