LUMZ

Babette

Positieve eerste ervaring

Goede ervaring. Levering was sneller dan gecommuniceerd op de website. Dat was een fijne verrassing!

Marije

Goed! Snelle levering en de lamp was boven verwachting!

Britt

Goede ervaring! Levering was goed en snel.

Mark de Rie

Duidelijke website. Goede communicatie over de levering en een vriendelijke klantenservice

Wendy

2 kleuren Zuiver Albert Kuip stoelen besteld. De ene kleur gaf bij bestelling aan: voor 16u besteld, de volgende dag geleverd. De andere een werkdag of 3-5. Na dik 3 weken en veel telefoontjes en... 2 kleuren Zuiver Albert Kuip stoelen besteld. De ene kleur gaf bij bestelling aan: voor 16u besteld, de volgende dag geleverd. De andere een werkdag of 3-5. Na dik 3 weken en veel telefoontjes en e-mail verder had ik eindelijk beide stoelen (in 2 leveringen) in huis. Iets met voorraad, wachten op het warehouse en een hoop non-concrete antwoorden. Gewoon doen wat je op je site beloofd, dan is iedereen tevreden. Ik was dat dus zeker niet!

Reactie LUMZ:

Beste Wendy,
Bedankt voor uw review.
De stoel die vanuit de leverancier moest komen was iets vertraagd,. Hierover hebben wij u geinformeerd. Nogmaals excuses voor deze vertraging.
Met...
Beste Wendy,