LUMZ

Stoel besteld op zicht

Fredje Meijer

Mooie lamp gekocht

Valentijn

Mooie spullen bij Lumz. Wij hadden toevallig beetje pech met levering van een bank (door transport, niet door lumz). Maar bij Lumz heel vriendelijk geholpen en zijn tot uiterste gegaan om ons... Mooie spullen bij Lumz. Wij hadden toevallig beetje pech met levering van een bank (door transport, niet door lumz). Maar bij Lumz heel vriendelijk geholpen en zijn tot uiterste gegaan om ons daarmee te helpen. Inmiddels hebben we andere bank en super tevreden. Zou hier zo weer iets kopen!

Raphael Rockenfeller

Yasemin Gürlek-Zor

Super!

A.C. Verkaik

Goede keuze snelle levering

Marie jose Stroeks

Wij hebben een zeer goede ervaring met dit bedrijf in geval van bestelling, levering en staat van product dat we besteld hadden.

Jolanda

Prettig, snelle levering, goed verpakt in een stevige doos.

Amber Hoogeveen

Zeer prettig en super snel

M. Van Dijk

Fijne vriendelijke benadering in de winkel. Ik ben eerst gaan kijken en daarna via de website besteld. Ik kreeg ook een goed advies in de winkel en daar was ik heel blij mee. Aflevering verliep ook... Fijne vriendelijke benadering in de winkel. Ik ben eerst gaan kijken en daarna via de website besteld. Ik kreeg ook een goed advies in de winkel en daar was ik heel blij mee. Aflevering verliep ook vlekkeloos.