LUMZ

Hutten

Set van 4 tafeltjes. Bezorgd binnen een paar dagen. Maar de gaten zaten in de houten bladen. Wat niet op de foto's te zoen was. En dan ook nog opdraaien voor de retourzending. 20 euro.... Set van 4 tafeltjes. Bezorgd binnen een paar dagen. Maar de gaten zaten in de houten bladen. Wat niet op de foto's te zoen was. En dan ook nog opdraaien voor de retourzending. 20 euro. Schandalig. Hier kopen we dus nooit weer iets.

Beens

Vriendelijke mensen

Marloes

Monique Kruithof

Mooie producten van een goede kwaliteit.

Rick Brouwer

Prima aankoopervaring. Goed advies gekregen en geleverd binnen afgesproken termijn.

G. v.d. Toorn

Prima ervaring

Jaap van Wuijckhuijse

Leuke winkel mooie spullen

Esther

Van tevoren gebeld of het product er nog was. Omdat het de laatste was werd hij direct achter gezet, ongeacht of ik het wel of niet zou kopen. Ik wilde het product namelijk eerst graag in het echt... Van tevoren gebeld of het product er nog was. Omdat het de laatste was werd hij direct achter gezet, ongeacht of ik het wel of niet zou kopen. Ik wilde het product namelijk eerst graag in het echt zien. Nadat ik hem uiteindelijk gekocht werd deze netjes voor mij in de auto gelegd. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel dus. Zowel aan de telefoon als in de winkel

Kristel

Hele mooie rotan kast hier gekocht!