LUMZ

Joop van der Pool

Sabina De Jonge

Email kontact prima en op tijd geleverd.

lieke van manen

Goed, snelle levering!

Marianne Vellinga

Zeer prettig!

Carolus

1x Naar Houten gereden nadat wij Lumz tegen kwamen op de website. Hele mooie producten. Eenmaal thuis een tafel besteld doe snel was geleverd. Na het uitpakken bleek de tafel aardig wat... 1x Naar Houten gereden nadat wij Lumz tegen kwamen op de website. Hele mooie producten. Eenmaal thuis een tafel besteld doe snel was geleverd. Na het uitpakken bleek de tafel aardig wat beschadegingen te hebben. Fotos gemaakt en verzonden. Het leek overigens dat de tafel al gebruikt was want de poten zaten ook heel apart ingewikkeld in karton. Gelijk gebeld met Lumz en gevraagd hoe zij dit denken op te lossen. Zij gaven aan direct met de leverancier contsct oo te nemen. Uiteindelijk gaf Lumz aan dat wij een nieuwe tafel mochten verwachten. Het heeft even geduurd ivm de Corona maar we hebben van de eerder geleverde tafel gewoon gebruik kunen maken. De nieuwe tafel is zojuist geleverd en ziet er top uit!

Overigens hebben wij tijdens het wachten op onze tafel een hanglamp nog besteld van de Santa Collectie. Ook deze was snel geleverd. Onwijs mooi en sfeervol!

Hoe dan ook zeer tevreden, vooral met het snelle leveren en het oplossen van geschillen.

Fam Riemens

Zeer goed