LUMZ

Helena van Staden

Gevonden op internet

I

Slechte communicatie over bestellingsstatus

De enige website waar de specificaties vermeld stond over de tafel die ik wilde. Na het bestellen, netjes geïnformeerd over de levering. Nette bezorgdienst en ook volgens afspraak de volgende dag... De enige website waar de specificaties vermeld stond over de tafel die ik wilde. Na het bestellen, netjes geïnformeerd over de levering. Nette bezorgdienst en ook volgens afspraak de volgende dag geleverd. Ik zou Lumz zeker aanraden aan vrienden.

Domi

Lumz leverde ons het prachtige Zweedse designmeubel binnen de afgesproken periode, heel plezierig! Voorafgaand aan het transport werden we gebeld wanneer het ons zou schikken, ook heel fijn.

Ons artikel was niet geleverd via de post en door de klantenservice goed geholpen door snel een nieuwe pot te sturen.

Het bedrijf n.t.v, maar de bezorging was een drama de koerier was niet zo happig om het pakket naar de 1e verdieping te brengen met lift, heeft het toen op mijn aanwijzing in de parkeergarage gezet,... Het bedrijf n.t.v, maar de bezorging was een drama de koerier was niet zo happig om het pakket naar de 1e verdieping te brengen met lift, heeft het toen op mijn aanwijzing in de parkeergarage gezet, want ja 2805KG ga je niet mee slepen, lekker snugger dat is de postcode.

Fast delivery and product quality as expected

R.van den berg

Mooi buro gekocht via internet, alleen de pootjes waren grijs op foto op internet leken die zwart.En blad was beschadigd, enkele stukjes hout los.zelf maar gelijmd,en pootjes zwart geschilderd.