LUMZ

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review!
Goedemiddag,
Bedankt voor uw review!
Telefonisch gaf u aan dat u de order zondag had geplaatst en hem de volgende dag in huis verwachtte. Echter communiceren wij online duidelijk 'Op werkdagen voor 16:00 besteld, volgende dag in huis. Wij hebben telefonisch onze excuses aangeboden voor het feit dat u dit niet heeft gelezen.
Team LUMZ

Bert

Telefonisch contact

Peter Weerwag

Zeer duidelijke webwinkel met uitgebreid en mooi assortiment. Formidabele verpakking en professionele bezorging

Monique Pels

Verrassend aangenaam en mooi

J N van Spengen

De aankoop van ons tv meubel .Hij werd bestelt we kwamen hem bekijken in de winkel.We vonden hem mooi en gelijk in auto geladen .Nog een keer naar de winkel zien we een heel mooi wandrek .Werd... De aankoop van ons tv meubel .Hij werd bestelt we kwamen hem bekijken in de winkel.We vonden hem mooi en gelijk in auto geladen .Nog een keer naar de winkel zien we een heel mooi wandrek .Werd gelijk van de muur gehaald en ook in de auto ermee .Dus 2 geweldige aankopen gedaan .Deze winkel is een aanrader voor familie en vrienden.
Zeer goede service vriendelijk personeel.

Mooie kast. Op tijd geleverd en nette bezorger.

Het meubel is snel en netjes afgeleverd. Er is voor de levering telefonisch een afspraak gemaakt.

Zeer netjes, goede afhandeling, persoonlijk.

Van de Wiel

Fijne website, goede levering, uitstekende producten.