LUMZ

Jean Vandeberg

Leuke spullen

Goede website, snelle en prettige klantenservice en mooie spullen! We hebben al verschillende meubels gekocht via de site en altijd tevreden. De medewerkers reageren snel en vriendelijk, bezorging... Goede website, snelle en prettige klantenservice en mooie spullen! We hebben al verschillende meubels gekocht via de site en altijd tevreden. De medewerkers reageren snel en vriendelijk, bezorging gaat supersnel nadat het artikel bij het magazijn is aangekomen. Het is ook zeker de moeite waard om een keertje naar de winkel te gaan!

Annie Goedemans

In een woord geweldig

De order is prima verlopen en er is flexibiliteit getoond bij het omruilen van het bestelde doek. De communicatie zowel over de mail en telefonisch zijn vriendelijk. Wel is het snel ontvangen van... De order is prima verlopen en er is flexibiliteit getoond bij het omruilen van het bestelde doek. De communicatie zowel over de mail en telefonisch zijn vriendelijk. Wel is het snel ontvangen van een opdrachtbevestiging wenselijk. De prijzen zijn lager dan de andere aanbieders van Urban Cotton wat altijd fijn is.

Jan

Goede ervaring mee wijnkast bestelt en keurig afgeleverd op de afgesproken tijd

Stefan

Door de overzichtige, cleane website vond ik makkelijk de juiste artikelen. Daarnaast weet Lumz deze ook voor een goede prijs aan te bieden.

M. Köllmann

Leuke site, mooie producten, snelle levering, volledig tevreden met de gekochte lampen.

Bakker

Een heel professioneel bedrijf. Ik belde met de vraag of ik korting mocht krijgen en dit werd direct gehonoreerd.

Ronde eettafel gekocht.Goed verpakt..snelle levering..zou zeker weer een bestelling plaatsen.Lumz=Top!

Ik ben heel goed geholpen ,niks mis mee , en goede service topie.