LUMZ

Natascha de kort

Zeer goed, snelle levering en top product!

Hi Natascha,
Heel erg bedankt voor je positieve beoordeling.
Wij hopen dat we je ook in de toekomst mogen helpen bij het inrichten van uw woning. 😉

Brenda Van den Branden

Wat een top service! Zeer leuke winkel en veel keuze. Ik ben speciaal van België naar Nederland gereden om een bank te komen bekijken! Ik was er meteen weg van! Ik heb nadien de bank nog met andere... Wat een top service! Zeer leuke winkel en veel keuze. Ik ben speciaal van België naar Nederland gereden om een bank te komen bekijken! Ik was er meteen weg van! Ik heb nadien de bank nog met andere winkel vergeleken hier in België, maar ik vond hellaas men dingetje niet! Na het bezoeken van Lumz en het zien van de bank kon ik het niet laten om hem te bestellen. Het werd binnen de 5 dagen zeer netjes geleverd in België, ook de vriendelijke man in de winkel gaf ons ook goede informatie, was zeer vriendelijk en totaal niet opdringerig. Ik ben enorm tevreden en raad de winkel aan iedereen aan!

Hi Brenda,
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review, dit vinden wij leuk om terug te lezen 😁
We wensen je heel veel plezier van je prachtige bank - de Bodio Fame.

Lore Uyttendaele

Heel blij met de aankoop

Hi Lore,
Leuk om terug te lezen dat u tevreden bent met je aankoop. De Bodio Fame bank is ook echt een plaatje en zit heerlijk 😊
Dank voor het achterlaten van een review!

AZIZ

TOT OP HEDEN HEEL SLECHT

Anja

Prima levering, prachtige kapstok!

Hi Anja,
Hartelijk dank voor de tijd welke je hebt genomen om een beoordeling achter te laten.
Veel plezier met je aankoop!

Rogé Steeghs

Aanrader met goede communicatie en een kwaliteits product!

Hi Rogé,
Bedankt voor het plaatsen van een review en verbeterpunt, dat waarderen wij 😉

Yvonne van Seters-Stoop

Ik ben zeer tevreden over hoe mijn bestelling verlopen is.

Hi Yvonne,
Hartelijk dank voor je beoordeling en compliment over onze service 😀

Ozkan Agan

Hi Ozkan,
Hartelijk dank voor het plaatsen van een review! 😊

Wilco Schukken

Zeer vlotte levering

Hi Wilco,
Hartelijk dank voor je beoordeling en fijn dat de levering vlot is gelopen.
Veel plezier met je loungeset 😀

Marc Gooris

Online bestelling

Hi Marc,
Hartelijk dank voor het plaatsen van je beoordeling en feedback op de montagehandleiding. Dit nemen wij zeker mee ter verbetering.