LUMZ

Minouche

Nu twee keer meubels besteld bij Lumz. Twee tafeltjes en een tv meubel. Hele goede service en super netjes geleverd. Top!

Prettig, mooie spullen geleverd gekregen en een snelle reactie op email bij een vraag over mogelijke levertijd

Maritere Nguema

Het dressoir zag er precies zo uit als online. Netjes gebracht ook door bezorgers.

Edith Smits

De aankoop en bezorging verliepen soepel.
Ik heb alleen geen aankoopbevestiging ontvangen. Daarover heb ik gebeld en alles bleek in orde.

De bezorging liep een beetje mis, waardoor we de tafel pas een week later kregen. Daarover gebeld, dat contact was prima.

P.C. van Santen

Alleen online ervaring

C. van Orsouw

Lumz geeft goede informatie over de levering. Levering zelf liet te wensen over. Waarschijnlijk door partner koeriersdienst is onze bestelling op een totaal verkeerd adres afgeleverd! Was de... Lumz geeft goede informatie over de levering. Levering zelf liet te wensen over. Waarschijnlijk door partner koeriersdienst is onze bestelling op een totaal verkeerd adres afgeleverd! Was de ontvanger niet eerlijk geweest, dan hadden wij nooit onze lamp ontvangen!

mireille colson

Service uiterst positief.
kwaliteit van de geleverde items vonden we persoonlijk iets minder.

Levertijd, bezorgen ed prima. Helaas bevatte onze 2e geleverde kast een grote knoest, precies bij het handvat. Zo’n grote knoest dat er ook 2 gaatjes in zitten, niet mooi. Helaas als antwoord dat... Levertijd, bezorgen ed prima. Helaas bevatte onze 2e geleverde kast een grote knoest, precies bij het handvat. Zo’n grote knoest dat er ook 2 gaatjes in zitten, niet mooi. Helaas als antwoord dat het nou eenmaal bij een natuur product past en de kasten niet Ikea strak zijn. Ik snap ook dat een houten kast een knoest kan hebben, mooi juist. Maar zo’n grote knoest precies bij het handvat en met gaten zou tijdens de productie eruit gefilterd moeten worden naar mijn idee.