LUMZ

Tafeltje online gekocht

Wij hebben bij Lumz twee lampen voor in huis besteld. De bestelling verliep soepel, en wij vonden het vooral erg prettig dat je zelf kan kiezen op welke dag je het product thuis geleverd wil... Wij hebben bij Lumz twee lampen voor in huis besteld. De bestelling verliep soepel, en wij vonden het vooral erg prettig dat je zelf kan kiezen op welke dag je het product thuis geleverd wil hebben. Goede ervaring dus met het bedrijf.

Uitermate correct. Snel en goed verpakt bezorgd.

Anita van Dasler

Mooie, goed werkende website, prachtige producten en een snelle levering. Ik ben erg tevreden.

Leuk bedrijf met vele mooie dingen!

cj de bruin

Super leuke winkel ,mooie meubels ,makkelijk online bestellen en in de winkel bekijken.

Snelle levering! Prima kwaliteit!

Pascal Campos Rueda

Wij zijn zeer vriendelijk geholpen door het personeel van Lumz. Goed advies gekregen mbt tot de aankoop en stijl van ons interieur. Nu al twee keer terug gegaan voor aankopen en komen zeker nog eens... Wij zijn zeer vriendelijk geholpen door het personeel van Lumz. Goed advies gekregen mbt tot de aankoop en stijl van ons interieur. Nu al twee keer terug gegaan voor aankopen en komen zeker nog eens terug

Prima website. Eenvoudig te keizen en te bestellen.

Duidelijke beschrijven, foto komt overeen met geleverd product.