LUMZ

Christien in het Veld

Uitermate tevreden! Op tijd geleverd en het product voldoet volkomen aan de verwachtingen.

Hi Christien,
Hartelijk dank voor je beoordeling en fijn om te lezen dat alles op tijd is geleverd en de slaapbank bevalt 😁

Cora van Wort

In 1 woord geweldig

Hi Cora,
Leuk, dank voor het compliment! 😀

Tessa van Bree

Spiegel besteld

Hi Tessa,
Dank voor het plaatsen van een review!
Hi Tessa,
Dank voor het plaatsen van een review!
U heeft inderdaad bij ons een service melding gemaakt van de spiegel welke u heeft ontvangen. We hebben u een compensatie aangeboden en gevraagd of dit voor u acceptabel was. Niets was nog rond qua oplossing van het beschadigde artikel. U heeft ons laten weten niet akkoord te gaan, maar een nieuw exemplaar te willen ontvangen. Dit gaan we ook voor u regelen hebben we aangeven.
Jammer dat u vooraf de oplossing al een review achterlaat.

Jaap Janssen Steenberg

Plezierig

Reactie LUMZ:

Hee wat leuk, dat voor het plaatsen van een review! 😀

Marcel

Onlangs een sta/zit bureau bij Lumz besteld. Vanuit werk was een vereiste om een bureau aan te schaffen wat aan de arbo eisen voldeed, en deze stonden duidelijk op de website van Lumz vermeld.... Onlangs een sta/zit bureau bij Lumz besteld. Vanuit werk was een vereiste om een bureau aan te schaffen wat aan de arbo eisen voldeed, en deze stonden duidelijk op de website van Lumz vermeld. Eerstvolgende werkdag gelijk een update over mijn bestelling gekregen en een dag later kwam de bezorger langs om het bureau te bezorgen. Super vriendelijke bezorger en heeft mij ook nog even geholpen om de zware dozen een paar trappen omhoog te tillen. Het onderstel moest ik wel zelf even monteren, maar zo merk je wel dat het van goede kwaliteit is: duidelijke instructies, stevige (metalen) constructie, schroeven en passende inbussleutel waren allemaal bijgeleverd. Daarbij heb ik voor een acacia houten tafelblad gekozen, waar ik erg blij mee ben. Het blad was mooi afgewerkt en past goed op het onderstel, wat verstelbaar is aan de breedte van het tafelblad.

Erg tevreden met de informatievoorziening, levering, en mijn nieuwe bureau. Zeker een aanrader!

Hi Marcel,
Super leuk om te terug te lezen dat het bureau helemaal naar wens is en de bezorging ook vlot is gegaan, dit horen wij heel graag terug 😀
We willen je bedanken voor je tijd welke...
Hi Marcel,
We willen je bedanken voor je tijd welke je hebt genomen om een review voor ons achter te laten en natuurlijk heel veel werkplezier aan het prachtige bureau wensen!

Jos Van Haaster

Super goed, wij zij heel blij met onze mooie bank en deze werd ook heel snel geleverd. Bezorging was ook super geregeld door twee keien van bezorgers; dank jullie wel!! Ga zo door. Hier is klant nog... Super goed, wij zij heel blij met onze mooie bank en deze werd ook heel snel geleverd. Bezorging was ook super geregeld door twee keien van bezorgers; dank jullie wel!! Ga zo door. Hier is klant nog koning!!!

Hi Jos,
Wat een leuk bericht om te lezen. Leuk om te horen dat u tevreden bent met de aankoop, service en de bezorgers, dat horen we graag. 😊
Veel plezier met je bank!

Geertruida van den Broek

Perfect

Hi Geertruida,
Hartelijk dank voor je beoordeling. 😀

Wanda

Ik moet nog even afwachten hoe Lumz het probleem met een van de bestelde stoelen oplost, want een van de stoelen is niet gelijk aan de anderen. De helpdeskmedewerker was in ieder geval niet... Ik moet nog even afwachten hoe Lumz het probleem met een van de bestelde stoelen oplost, want een van de stoelen is niet gelijk aan de anderen. De helpdeskmedewerker was in ieder geval niet klantvriendelijk, zelfs onaardig en bot. Dus ik hoop dat ze het wel netjes oplossen. Dit was mijn eerste aankoop bij Lumz en als ze het niet normaal oplossen, de laatste, want een stoel die als enige van de set niet goed in elkaar gezet is hoort zonder rare toon omgeruild te worden. Daarnaast was de bestelling niet binnen 3 tot 5 dagen geleverd, maar pas op de 7de dag.

Hi Wanda,
Bedankt voor de review!
Hi Wanda,
Bedankt voor de review!
Ik lees dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van onze producten en de service ook niet helemaal naar wens is. Ik zie dit uiteraard graag anders. Kun je ons een mail sturen naar klantenservice@lumz.nl en foto's en een omschrijving toevoegen wat er mis is met de stoel(en).
Ik ga dan zo snel mogelijk na wat hier mis gaat/mis is gegaan. In ieder geval excuses voor het ongemak, dit is niet wat je van verwachten.

Willemijn

Mooi, stevig bureau.

Hi Willemijn,
Hartelijk dank voor het plaatsen van een beoordeling, dit waarderen wij.

Erwin van den Berg

Ik heb op Lumz een dressoir gekocht waar ik enorm blij mee ben. Wat er bij mij vooral uitsprong was de service die ze boden bij levering van het product. Dinsdag besteld en donderdag vakkundig door... Ik heb op Lumz een dressoir gekocht waar ik enorm blij mee ben. Wat er bij mij vooral uitsprong was de service die ze boden bij levering van het product. Dinsdag besteld en donderdag vakkundig door hem afgeleverd en geplaatst in huis. Toppers!

Hi Erwin,
Wat een leuk bericht om te lezen. Fijn dat je tevreden bent met het dressoir, de service en de bezorgers - dit horen we graag terug. 😊