LUMZ

Van doorn

Zeer goede ervaring mooie meubels goed contact en snel geleverd

Bo

Goed contact, goed bereikbaar via site/chat, snelle service. Erg klant vriendelijk! :)

Nadia Koerhuis

Levering was netjes en zelfs eerder dan verwacht! We hadden een grote lamp gekocht. Deze was goed en stevig verpakt en er zat een duidelijke instructie bij. Geen klachten.

fam Van den Brink

Bestelling is goed verlopen: stoel kwam eerder dan verwacht en goed verpakt aan.

Van ruyssevelt conny

Zeer correcte levering

Janine

Ik had al eerder contact gehad met een medewerker voor informatie. Ik werd snel en goed te woord gestaan! Daarna de tv-meubel gelijk besteld. Ik kreeg netjes een telefoontje wanneer het uit kwam met... Ik had al eerder contact gehad met een medewerker voor informatie. Ik werd snel en goed te woord gestaan! Daarna de tv-meubel gelijk besteld. Ik kreeg netjes een telefoontje wanneer het uit kwam met het leveren. Dat kon al gelijk de volgende dag! En veel eerder dan op de site stond dus extra blij haha. Ook het leveren zelf ging fijn, de man was heel behulpzaam en voorzichtig. Al met al een hele fijne ervaring!

De behulpzame verkoper bij de winkel in Utrecht heeft ons prima geholpen, ondanks dat de side-table, waar we voor kwamen, niet te bezichtigen waren in de winkel.
Levering was binnen de...
Levering was binnen de levertermijn van 15 dagen.
Helaas waren er wel een aantal kleine beschadigingen aan de twee side tables, maar niet dermate groot dat wij ons genoodzaakt vonden de tafels te retourneren, zeker gezind at we ze nog hadden voor de opening van ons bedrijf.
En van een van de bar krukken ontbrak een schroef. Maar al met al zijn wij blij met onze aankopen!

Van Ool

Zeer goede ervaring op gebied van bestellen,levertijd en kwaliteit

Na informatie op internet heb ik geprobeerd een bestelling te plaatsen, na hulp via de telefoon lukte dat.
De bestelling werd bezorgd door een vriendelijke, behulpzame medewerker.
Dit...
De bestelling werd bezorgd door een vriendelijke, behulpzame medewerker.
Dit alles maakt dat ik met heel veel plezier naar mijn aankoop kijk.

P Jeroense

Goed bedrijf.Was keurig verpakt en hebben veel plezier van.de lamp die boven onze Oostenrijkse eethoek hangt.