LUMZ

E Dijkman

Een mooie grote spiegel besteld bij Lumz waar ik tot de dag van vandaag nog heel erg blij mee ben. Van eerste bezoek aan showroom tot aan de levering van spiegel in de woonkamer heb ik Lumz als een... Een mooie grote spiegel besteld bij Lumz waar ik tot de dag van vandaag nog heel erg blij mee ben. Van eerste bezoek aan showroom tot aan de levering van spiegel in de woonkamer heb ik Lumz als een heel servicegerichte woonwinkel ervaren met unieke spullen.

Marjolein

Ik kende de winkel nog niet, maar heb er inmiddels in korte tijd diverse meubels besteld. De website is duidelijk, de service heel goed. Als het meubel bij hun gearriveerd is, ontvang je direct een... Ik kende de winkel nog niet, maar heb er inmiddels in korte tijd diverse meubels besteld. De website is duidelijk, de service heel goed. Als het meubel bij hun gearriveerd is, ontvang je direct een belletje van de bezorgdienst en kun je het morgen al in huis hebben! Avond van tevoren krijg je een tijdsbestek per mail.
Er wordt snel en duidelijk gereageerd op vragen per mail. Ik beveel LUMZ zeker aan en als we nog iets nodig hebben, zal ik eerst kijken of het via deze winkel te bestellen is.

Top, snelle levering, mooi product en uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

De Vleeschauwer Inge

Zeer mooie producten, goede kwaliteit

Paul

Super geholpen en deskundig advies ontvangen.
De verkoopster dacht goed mee.

Thijs Bouterse

Goede producten, snelle levering en een vriendelijke klantenservice

Goede sfeer en fantastische bediening

Jasper

Fijne online webshop. De meubels werden op de afgesproken dag geleverd. We zijn er erg blij mee.

Vooraf telefonisch contact gehad met de webwinkel. We hebben een nieuwe tafel gekocht en twijfelden of we daar 4 of 6 stoelen bij wilden bestellen. Na overleg met Lumz voor 4 stoelen gekozen. Erg fijn advies.

Onze huiskamer ziet er meteen een stuk moderner uit.

Ron

Wij hebben in de winkel in Houten een slaapbank bekeken, nadat we deze eerst op de website hadden gezien. We werden netjes geholpen en goed geadviseerd door een ervaren verkoper. Ter plekke de... Wij hebben in de winkel in Houten een slaapbank bekeken, nadat we deze eerst op de website hadden gezien. We werden netjes geholpen en goed geadviseerd door een ervaren verkoper. Ter plekke de aankoop afgesproken waarna direct een bevestiging per email is ontvangen. De slaapbank is 3 weken later, zoals afgesproken, keurig bij ons thuisbezorgd.

Hegoed bv. Ton Hendrix

De contacten met Lumz NL waren aangenaam en positief. Op correcte wijze de bestelling bevestigd en de levering was uitstekend. De keuze is verrassend , veelzijdig en kwalitatief uitstekend.