LUMZ

Sanne

Fijn, snelle levering, goede producten, goede kwaliteit-prijs verhouding

Marijke van der Linden

Ik heb nu al een aantal dingen gekocht bi) lumz en het bevalt erg goed. Voor mij is het goed dat de keuze veel variatie heeft maar niet te uitgebreid is. Er is voor iedere smaak iets te vinden.

Hanneke

Fijne en heldere communicatie

Ruud

Snelle, duidelijke en klantvriendelijke beantwoording op mijn vragen op een van de producten en ook direct een zeer goed voorstel, waarna de bestelling werd geplaatst.

Sandra

Boden Patricia

Hier zal ik zeker opnieuw bestellen. Grote keuze, scherpe prijzen en snelle levering

A Schrijvers

Ik heb het bedrijf via internet gevonden. Ik vond bij Lumz precies de producten waar we opzoek naar waren. Zeker de lamp was echt een lamp die je nergens anders ziet. Via de winkel een afspraak voor... Ik heb het bedrijf via internet gevonden. Ik vond bij Lumz precies de producten waar we opzoek naar waren. Zeker de lamp was echt een lamp die je nergens anders ziet. Via de winkel een afspraak voor levering gemaakt. Helaas was deze datum toch te snel en hebben we hem moeten verzetten. Zonder moeite is dit voor ons opgelost, fijn!

Nicole

Heldere site, snelle levering, dikke prima dus.

Benny Schoolmeesters

Ik ben heel tevreden met de aankoop van mijn meubel alsook van de levering. Mooie en ook hoge kwalitatieve producten. Ik zal zeker in de toekomst nog een bestelling doen. Een echte aanrader.

Goede ervaring. Snelle levering en goede weergave op sitd