LUMZ

Contact met LUMZ als uitstekend ervaren.

Renze

Spiegel en kapstok via website van Lumz besteld

Mark

Heb in maart al enkele meubelstukken gekocht. In mei opnieuw gedaan nu o.a. een bergkast uit de Lavis Havel serie. Levering duurde iets langer, mogelijk i.v.m. Hemelvaart maar werd netjes... Heb in maart al enkele meubelstukken gekocht. In mei opnieuw gedaan nu o.a. een bergkast uit de Lavis Havel serie. Levering duurde iets langer, mogelijk i.v.m. Hemelvaart maar werd netjes afgeleverd vlak voor mijn vakantie. Mooie kast, stevig, echt hout. Fijn is ook dat je 'm waterpas kunt opstellen.
De laden bleken echter minder diep dan verwacht. Ze zijn 30 cm diep en de diepte (breedte) van de kast is 45cm. Er is dus loze ruimte en die kun je nergens meer voor gebruiken. Dat is jammer en dat stond ook niet vermeld bij de beschrijving op de website.

Theo Overduin

Positief. Snelle levering. Duidelijke website. Goede helpdesk.

A.mast

Prima bedrijf prima producten .
Ik ben tevreden

Vriendelijke bedrijf

Merel Hidding

Ik heb een tijd geleden een bijzettafel besteld bij Lumz. Deze is prachtig en ik ben ook heel blij met de aankoop.

Goed.
Levering duurde wel langer dan verwacht.

Bennie van der Mei

Ging iets mis met de levering omdat van de 3 kasten er 1tje niet direct leverbaar was. Lumz had begrepen de 3 kasten in 1 keer te leveren en wij in de veronderstelling dat de 2 kasten die wel... Ging iets mis met de levering omdat van de 3 kasten er 1tje niet direct leverbaar was. Lumz had begrepen de 3 kasten in 1 keer te leveren en wij in de veronderstelling dat de 2 kasten die wel leverbaar waren meteen bezorgd zouden worden. Achteraf opgelost, prima bereikbaar via mail en telefoon.

Echter, bij het leveren valt 1 van de twee kasten qua uitstraling tegen en is de andere kast beschadigd op 3 plaatsen. Gebeld en gemaild, weer prima bereikbaar. Ze gaan de kasten omruilen en voor de vitrine kast krijgen we een gekozen andere met bijbetaling. Echter het venijn zit in het retouneren in orginele verpakking. Dit zal niet gaan aangezien de verpakking in dun geribbeld karton omwikkelt met kunstof band en op de hoeken en uiteinden getaped zat. Onmogelijk om de verpakking onbeschadigd te verwijderen en dus te herplaatsen bij retouneren. Probleem voorgelegd en benieuwd wat de uitkomst is.
Heb vooralsnog vertrouwen in een goede afwikkeling ook gezien de keurige recencies...