LUMZ

Goed! Bestelling ging zoals beloofd. Goed verpakt. Ik ben tevreden

André van den Berg

Zeer prettig contact. Chauffeur bij oude adres en goed meegedacht over een oplossing.
Meubels staan prachtig.

C. Hardam

De bestelling ging goed, echter zat er een levertijd ik van 2 weken. Heeft wel meer dan een maand geduurd voor dat ik gebeld werd door koerierdienst voor de levering.
Afspraak en levering kon...
Afspraak en levering kon snel!
Echter wel een kleine beschadigingen aan een van de laadjes. Geen beschadiging aan de verpakking.
Dus waarschijnlijk fabricage fout!
Dat vind ik wel jammer🤔
De bezorger was heel vriendelijk en heeft het netjes afgehandeld.

Reactie LUMZ:

Goedemorgen,
Bedankt voor uw review!
Goedemorgen,
Bedankt voor uw review!
Wat vervelend om te horen dat u uw bestelling met lichte schade heeft ontvangen... Wij verzoeken u vriendelijk om een duidelijke foto naar onze klantenservice(@lumz.nl) te sturen onder vermelding van uw ordernummer, zodat wij u een passende oplossing kunnen bieden. Onze excuses!
Team LUMZ

Kapstok en bijbehorend kastje als set gekocht. Ik miste wat informatie over hoe en wat qua ophanging op de pagina van de producten zelf.

Sandra

Mooi product, goede prijs- kwaliteit verhouding, snelle levering.

Ilona

Ik ben zeer tevreden met het bedrijf. De lamp was goed ingepakt en ik kon zelf bepalen wanneer deze bezorgd werd. Ik werd gebeld over de levering en ik kreeg een mailtje met een vrij nauwkeurige... Ik ben zeer tevreden met het bedrijf. De lamp was goed ingepakt en ik kon zelf bepalen wanneer deze bezorgd werd. Ik werd gebeld over de levering en ik kreeg een mailtje met een vrij nauwkeurige bezorgtijd. Aanrader!!

Sandra

Vriendelijk geholpen. Goede uitleg over verschil in meubels.

Goede service en communicatie