LUMZ

van Schaik

Ruime keuze,snelle service.
Konden het ook ophalen,kwamen toch langs Houten.

INGE BAELEN

Meer dan juist correcte afhandeling van de aankoop. Wij waren zeer onder de indruk van de professionaliteit, correctheid, en cordialiteit. Bij vraag naar leveringsdatum, werd ons onmiddellijk "to... Meer dan juist correcte afhandeling van de aankoop. Wij waren zeer onder de indruk van de professionaliteit, correctheid, en cordialiteit. Bij vraag naar leveringsdatum, werd ons onmiddellijk "to the point" geantwoord, met duidelijke antwoorden. Voor de levering werd een paar dagen gemeld wanneer het artikel zou geleverd worden, nog een precisie met de (korte) tijdspanne waarin de levering zou plaatsvinden een paar uur later, een derde bericht met tijdspanne op de dag van levering, en uiteindelijk de levering door zeer sympathieke en hartelijke chauffeur, nota bene nog op een zaterdag ! Wat een service !! Nooit eerder gehad, waarvoor onze zeer gemeende dank. Wij zullen zeker nog aankopen bij u doen of zeker aanbevelen. Met vriendelijke groeten

Uitstekende service, van winkel tot drempel

Perfect, snel, makkelijk en mooie kwaliteit spullen

Prima service. Fijn dat het snel bezorgd was. En keurig duidelijk in de bevestigingsmail.

De website is goed overzichtelijk

Zeer positief: correcte en tijdige informatie over levering, mogelijkheid om zelf dag en uur van de levering te kiezen.

Super,denkt mee met de consument en daar is de Klant zeker koning

Very good, it was easy to order and the delivery took place within a few days. Various date options were provided for delivery.

Sandra

Goede sevice!!! Zeer klantvriendelijk, denken mee in mogelijkheden.

Harrie Hendrikson

Duidelijke advies, snelle levering