LUMZ

Martine

Prachtig kastje gekocht met zelfs nog een mooie korting. Ik ben er erg blij mee!

E.zwartscholten

Wij hebben op internet stoelen besteld. Hierop zat levertijd, maar we werden prima op de hoogte gehouden, wanneer de goederen geleverd zouden gaan worden.

Was in de winkel , maar heb daar 10 min rond gelopen en er was helemaal niemand om me te woord te staan
Via telefoon eindelijk iemand te pakken gehad die naar de winkel kwam vanaf boven , was wat vreemd !

Reactie LUMZ:

Bedankt voor uw review.
Dat is erg vreemd! Mijn collega's lopen continu rond in onze showroom. Ik vrees dat er sprake is geweest van miscommunicatie. Onze excuses!
Met...
Bedankt voor uw review.
Team LUMZ

Bezorger niet echt vriendelijk.

Reactie LUMZ:

Bedankt voor uw review!
Bedankt voor uw review!
Jammer om te horen dat het product onvoldoende verpakt was. Dit zullen wij doorgeven aan de leverancier. In verband met het milieu hebben wij het retourenformulier enkel online staan zodat u deze naar ons kunt mailen in plaats van dat wij deze standaard meesturen.
Met vriendelijk groet,
Team LUMZ

Mooi product. Goed verpakt. Zeer snelle levering.

Judith

Wat een super snelle service. Goede prijs en snel bezorgd. Super mooie lamp, kan niet wachten om hem op te hangen in ons nieuwe huis.

Linda Aretz

Super blij met onze aankoop, scherp geprijsd en snelle levering!

Henk Schurink

Uitstekend