LUMZ

Saioa

Everything was clear and fast

K Vd Mije

Via internet op zoek gegaan naar rotan stoelen. We vonden 2 modellen mooi die niet in de showroom stonden. Klantenservice gebeld en goed advies ontvangen. We hebben 6 stoelen besteld en staan... Via internet op zoek gegaan naar rotan stoelen. We vonden 2 modellen mooi die niet in de showroom stonden. Klantenservice gebeld en goed advies ontvangen. We hebben 6 stoelen besteld en staan geweldig in ons huis op Ibiza!

Elise

Mooie spullen, komen afspraken na. Wanneer je een vraag stelt via email heel snel een reactie terug. Bezorgdienst waar ze mee werken is ook erg goed geregeld en netjes.

Goede service vriendelijk contact

Anna

Goede levering
Mooi kastje

Ik bestel graag bij Lumz en ben zeer tevreden over het gemak van bestellen, de klantvriendelijkheid en de samenwerking met Thijse Koeriersdiensten, kortom, als ik een product bij jullie kan... Ik bestel graag bij Lumz en ben zeer tevreden over het gemak van bestellen, de klantvriendelijkheid en de samenwerking met Thijse Koeriersdiensten, kortom, als ik een product bij jullie kan bestellen, dan doe ik dat ook!

Marieke

Vlotte levering, levertijd klopte, product was zoals verwacht. Kortom: zeer tevreden!

Saskia

Prima! Veel keuze, duidelijke afbeeldingen & informatie, ook weer andere producten, fijn om naar de winkel te gaan (waar je super geholpen wordt) en makkelijk een goede afleverafspraak te maken.

Koenraad Deblock

Heel positieve ervaring! Gekregen wat ik besteld had in een goede verpakking. Prijs was ook gunstig! Ik aarzel niet om nog een bestelling te plaatsen.

Heel fijn!
Goede service, klantvriendelijk.
Fijn dat je tijd kan afspreken met de bezorgers.