LUMZ

S. van der Heijden

Ongelofelijk leuke producten, makkelijk bestellen op een overzichtelijke website en keurig en op tijd thuisbezorgd. Heel blij met mijn nieuwe kastje!

Duidelijke, gemakkelijke website
veel keus
snelle levering

Algemeen zeer positieve ervaring. Betrouwbaar, snelle levering.

Sjan Bergen

Mijn ervaring is heel goed .

Hellen van Aalst

Super fijn bedrijf, wat je bestelt wordt netjes en goed bezorgd.

Prettig en klantvriendelijk en fijn op tijd bezorgd.

Theo

Tafel aangeschaft en laten bezorgen, nadat ik deze in de winkel in Houten had bekeken.
In de winkel keurig en niet opdringerig te woord gestaan.
Bezorging ook prima. De bezorging was...
In de winkel keurig en niet opdringerig te woord gestaan.
Bezorging ook prima. De bezorging was echter een dag later dan ik bij bestelling verwachtte.

Kirsten Wagenaar

Leuke overzichtelijke webshop met mooie producten. Ik heb een grote ronde spiegel besteld en die is dezelfde week nog keurig, op afspraak, bezorgd!

M. Niesadt

Wij hebben inmiddels de 3e barkruk besteld bij Lumz en zijn enorm tevreden over,
Zowel het product alsook de hele afhandeling van de order bij Lumz. De kruk is van geitenhaar en is erg mooi van kwaliteit. De prijs/kwaliteit is goed en is het zeker waard. Er s ook vooraf duidelijk hoelalang de levertijd s en dit klopt ook precies. De leverancier belt ook netjes op om een afspraak voor levering te maken zodat je precies weet wanneer het bezorgd wordt. Wij zijn heel erg tevreden en zouden zeker deze winkel aanbevelen bij vrienden.
Stijlvolle producten die net een tikkeltje “gedurfder”, apart en exclusiever zijn dan elders waarmee ze zich onderscheiden in de markt. Leuk... ga zo door met jullie inkoop en persoonlijke service 👍
Met vriendelijke groeten fam. Niestadt