LUMZ

Marco Koning

Habe kurzfristig Stühle aus dem Ausland bestellt und hatte ein kleines Zeitfenster zum Abholen. Hat alles bestens geklappt. Toller Shop und sehr freundliche und hilfsbereit Leute.
Das mit dem...
Das mit dem Tax-Refund scheiterte leider an den Ausfuhr formalitäten an der Grenze. Nicht so schlimm, wir freuen uns jeden Tag beim Nutzen der Stühle. Merci!

Snelle levering. Prachtige tafel. Precies zoals we ons dat hadden voorgesteld.

Evelyne

Dit is de tweede keer dat ik een glazen bijzet tafel bestel, beide keren keurig bezorgd
Prijs kwaliteit prima in orde.

Duidelijke website met veel informatie, vriendelijk winkelpersoneel en goed geholpen. Ook in bel- en mailcontact snel te woord gestaan en naar wens geholpen.

Goede snelle service, helemaal top!! Besteld en twee dagen later al in huis! Super goed verpakt!

Snel, helder en duidelijk

Ik heb door 1 bestelling niet echt ervaring met dit bedrijf maar mijn bestelling is vlot en goed zoals het betaamt verlopen.

Onze aankoop van twee kasten vorige maand was positief was bevallen! Zowel de verkoop als de aflevering waren prima te noemen.
Daarom hebben we nu in goed vertrouwen weer een bestelling...
Daarom hebben we nu in goed vertrouwen weer een bestelling geplaatst...

Duidelijke info
Top

Denise

Fijne winkel met veel keus en goede prijs/kwaliteitverhouding