LUMZ

Carla van dijk

Tv meubel iets anders dan op site gebeld ze zeiden dat als ze een andere zouden bestellen misschien weer niet de juiste zou zijn en dat het hun en mij tijd en geld zou kosten vond ik jammer

Reactie LUMZ:

Beste Carla,
Bedankt voor uw review!
Beste Carla,
Bedankt voor uw review!
Wij zien inderdaad dat wij hierover contact hebben gehad. Omdat het in dit geval een zeer specifiek handgemaakt meubel betreft, zijn de montagepunten van de metalen platen helaas niet te garanderen. Echter is het probleem inmiddels opgelost met de tegoedbon. Veel plezier ervan!
Team LUMZ

Albert

Snelle levering, we zijn erg blij met de kapstok!

Top ervaring goede service

Verdonck

Zeer goede ervaringen met dit bedrijf. De volgende dag had ik mijn bestelling. Zeer tevreden over mijn bureau. Heb al meerdere bestellingen gedaan bij deze firma. Niet echt goedkoop maar steeds... Zeer goede ervaringen met dit bedrijf. De volgende dag had ik mijn bestelling. Zeer tevreden over mijn bureau. Heb al meerdere bestellingen gedaan bij deze firma. Niet echt goedkoop maar steeds kwaliteit.

jessica

J'ai commandé une lampe zijlstra , je suis trés satisfaite

R P

2 tafeltjes waar ik interesse in had, waren niet in de winkel te bezichtigen. Wel snel antwoord via mail. Uiteindelijk besteld, toch wat anders dan verwacht. Bezorging zou via afspraak gaan, maar... 2 tafeltjes waar ik interesse in had, waren niet in de winkel te bezichtigen. Wel snel antwoord via mail. Uiteindelijk besteld, toch wat anders dan verwacht. Bezorging zou via afspraak gaan, maar werd zonder afspraak geleverd.

M Taekema

Prima indruk , nette winkel, vriendelijk personeel.

Trui

2x Leuke kasten besteld, ik vond de leveringsdatum wel vaag. Wat ik ook jammer vond was dat de transporteur de eerste bestelling (2 nachtkastjes) bij de voordeur zetten🙁.De 2de bestelling werd... 2x Leuke kasten besteld, ik vond de leveringsdatum wel vaag. Wat ik ook jammer vond was dat de transporteur de eerste bestelling (2 nachtkastjes) bij de voordeur zetten🙁.De 2de bestelling werd samen met mij naar boven gedragen. Dit verzoek had ik gedaan bij het maken van de bedorgafspraak

Hustings

Goede overzichtelijke site en prima klantenservice bij vragen