LUMZ

Marjolein

Op de website een voorselectie van ladekasten gemaakt. Door de schuifjes met h x l x b was het juiste type snel gevonden. Ik vond de keuze enorm dat maakt het ook weer moeilijk kiezen. Om tot een... Op de website een voorselectie van ladekasten gemaakt. Door de schuifjes met h x l x b was het juiste type snel gevonden. Ik vond de keuze enorm dat maakt het ook weer moeilijk kiezen. Om tot een juiste keuze te komen hebben wij de winkel bezocht. Daar waren een aantal type aanwezig en konden wij de kwaliteit goed beoordelen. Zaterdagochtend was het heerlijk rustig in de winkel en had de verkoper voldoende tijd om onze vragen te beantwoorden.

Just excellent!

Mw Drenth

Ontzettend tevreden, vriendelijke klantenservice, leuke korting gekregen en zelfs eerder geleverd dan gedacht. Keurig op tijd bezorgd en een vriendelijke bezorger die de hoekbank keurig heeft... Ontzettend tevreden, vriendelijke klantenservice, leuke korting gekregen en zelfs eerder geleverd dan gedacht. Keurig op tijd bezorgd en een vriendelijke bezorger die de hoekbank keurig heeft afgeleverd ( met een beetje hulp,van mijn man) Goed kwaliteit voor een mooie prijs. Wij zijn super tevreden !!!

Bella Van der Linden

Goede ervaring

Linda

Goede levering.. Zeer blij met. M'n aankoop van me. Vintage kast.

Angela

Erg vriendelijk geholpen in de winkel. Het artikel werd vlot en gratis bezorgd.

Albert Karsten

Zijn zeer tevreden over bestelling, levering en het bestelde product. Duidelijke informatie op de web side en snelle levering.

Anoniempje8

Heel professioneel

Lisette

Ik heb een hele mooie lamp via de website gekocht en hij voldoet aan de verwachting. Zoals de foto's op de site staan, zo ziet de lamp er ook uit. Heel mooi!

Xisca

Ik bestelde twee bijzettafeltjes. Prima afgewerkt en mooi kwaliteit. De levering kwam binnen de afgesproken tijd, 10 dagen en ik kon de dag van levering kiezen. De transporteurs zijn heel erg... Ik bestelde twee bijzettafeltjes. Prima afgewerkt en mooi kwaliteit. De levering kwam binnen de afgesproken tijd, 10 dagen en ik kon de dag van levering kiezen. De transporteurs zijn heel erg behulpzaam