LUMZ

Schier Gilke

Ik kocht een kast van kare en een wandkapstok.

W. Hennevelt

Product netjes afgeleverd. Heel erg blij mee.

We hebben een prachtige lamp bij lumz besteld. De pakketten waar de lamp inzat, was netjes afgeleverd door een extern bedrijf. De lamp is iets lichter van kleur dan op de foto, maar erg mooi!

M-J Sluysmans

TOP! SUPER!

Tijdens een online zoektocht naar een nieuwe salontafel kwam ik bij LUMZ uit. Een goede keus bleek na het bestellen! Vragen werden telefonisch vriendelijk en duidelijk beantwoord en ook de... Tijdens een online zoektocht naar een nieuwe salontafel kwam ik bij LUMZ uit. Een goede keus bleek na het bestellen! Vragen werden telefonisch vriendelijk en duidelijk beantwoord en ook de aanvullende informatie over de te verwachten levertijd bleek perfect te kloppen. Zeer tevreden met de nieuwe tafel èn mijn ervaring met LUMZ!

Sander ten Velde

Prima webshop, goede mail communicatie, snelle afhandeling, snelle levering.

Max Boschman

Snel, goedkoop, prima!

Ik wilde de stoelen die ik op Internet gezien had proberen op zitcomfort e.d. Eerst belde ik de winkel of ze een exemplaar in de showroom in Houten hadden staan. Ik werd zeer vriendelijk te woord... Ik wilde de stoelen die ik op Internet gezien had proberen op zitcomfort e.d. Eerst belde ik de winkel of ze een exemplaar in de showroom in Houten hadden staan. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en ja ze hadden een voorbeeldstoel. Ik ben er naar toe gegaan en de stoel vond ik heel geschikt. Het personeel was heel aardig, liet alle kleuren bekleding die er waren zien, ook in het licht vlak bij het raam. Ik moest de stoelen wel zelf in elkaar schroeven, dat vond ik wat minder, maar wel heel begrijpelijk omdat ze dan minder ruimte bij het vervoer innamen. Enige tijd later werden de stoelen gebracht en ze zaten volledig gemonteerd in de dozen. Ik had het waarschijnlijk zelf ook gekund, maar was erg blij dat ik ze zo neer kon zetten.