LUMZ

Snelle levering, wel verwarrende informatie over bezorging. Eerst koeriersdiensten later toch via post.nl.....

M.Leeman

Geweldige kwaliteit klantenservice paraat, dus ik weet waar ik over praat

Goed zeer vriendelijk ontvangen in de winkel

Prima. Zowel telefonisch als per e-mail goed contact.

Anne

Ik was blij de tafel die ik zocht te vinden op de website van Lumz! Op de website was echter niet duidelijk aangegeven dat de levertijd die vermeld wordt pas ingaat vanaf een datum verder in de... Ik was blij de tafel die ik zocht te vinden op de website van Lumz! Op de website was echter niet duidelijk aangegeven dat de levertijd die vermeld wordt pas ingaat vanaf een datum verder in de toekomst. Daar baalde ik van, ik had de tafel nodig. Nu moest ik een andere tafel regelen voor de tussentijd, wat onhandig was.
Toen ik gebeld werd om een afspraak te maken voor de levering van de tafel werd mij verteld dat ik 500 euro moest betalen aan de bezorger. Dit terwijl de tafel minder dan 500 euro kostte en ik het hele bedrag al online had betaald. Dat gaf me een ongemakkelijk gevoel en ik moest er achteraan. Bij het opzoeken van de mails over mijn bestelling miste ik in de mail een duidelijke omschrijving van wat ik had besteld. Bovendien stond de bezorger ineens voor de deur met mijn tafel, terwijl ik met degene die ik aan de telefoon had een datum een dag of vijf later had afgesproken. Had ik geluk dat ik toevallig thuis was op dat moment. Verder wel super content met mijn tafel!

Verbeek

Prima service en klantvriendelijkheid. Hadden bij bestelling alleen niet meegekregen dat we nog drie weken moesten wachten op de levering.

Angela

Wij hebben een betonnen hanglamp via dit bedrijf gekocht

Snelle reactie en levering! Kwaliteit is echter minder goed van de lamp die we hadden besteld . Dan zou je denken dat ze een nieuwe opsturen, maar de service is helaas niet zo goed. Een gemiste kans... Snelle reactie en levering! Kwaliteit is echter minder goed van de lamp die we hadden besteld . Dan zou je denken dat ze een nieuwe opsturen, maar de service is helaas niet zo goed. Een gemiste kans en hierdoor beveel ik deze winkel niet aan om uw bestellingen te plaatsen.

Reactie LUMZ:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback!
Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback!
Wij hebben eerder mailcontact gehad en hebben de situatie uitvoerig onderzocht. U gaf aan dat de lamp uit het niets opeens niet meer vast kan draaien. Deze klacht is ruim 3/4 jaar na ontvangst bij ons gemeld waaruit duidelijk wordt dat de lamp zo niet is geleverd. Wij vinden het vervelend dat de lamp niet meer vastdraait, maar kan niet uit het niets zijn ontstaan. Wij hebben u een passende oplossing met tegoedbon geboden. Van dit aanbod heeft u afgezien. Uiteraard hopen wij dat u snel een lamp naar wens zult kunnen vinden :-)
Team LUMZ

Prima ervaren.