LUMZ

Maaike

Goede stoel gekocht.

Sander

Leuke producten, maar vooral goede service! we mochten product proberen of het in ons huis stond en ze kwamen spullen ook nog gratis bezorgen.

José

Goede service, mij bij bellen duidelijkheid gegeven over de leverdatum en de track&trace.
Enige minpunt: kleed dunner in mm dan op de site aangegeven.

Goede en snelle levering!

Kirsten

Heb het product (bikini) nog niet ontvangen, maar bestellen was eenvoudig en snel met direct een bevestiging van de aankoop in de mail. Benieuwd naar de kwaliteit!

Anita Kramer

Geweldig vrijdag besteld, zaterdag in huis.
Zo blij met m’n aankoop, netjes en beschermd verpakt.
👍 geregeld!

Mijn bezoek aan de mooie ingerichte showroom was heel verrassend.
Mijn bezoek aan de mooie ingerichte showroom was heel verrassend.
Een ruim assortiment kapstokken en werd erg vriendelijk en vakkundig geholpen .Ook geslaagd voor mooie bijpassende kledinghangers .
Erg prettig dat er gebeld wordt wanneer de bestelling wordt geleverd of in mijn situatie opgehaald kan worden.
De ruiling werd goed afgehandeld en binnen een week stond het geld weer op mijn bankrekening.
Een aanrader !

Lisanne

Goede service. Vergeten mijn huisnummer te noteren, na een mailtje gelijk reactie en is dit goed opgepakt. Snellere levering dan verwacht

Rene

Aankoop was op tijd verzonden,netjes en goed verpakt. Voldeed aan verwachting en beschrijving op de site kwam overeen met het werkelijke product.

Goede ervaring. Snelle reactie van de klantenservice op vragen en levering volgens afspraak.