LUMZ

Jet

Ik ben zeer tevreden over Lumz.nl. Hoewel ik verwacht had dat de levering sneller zou gaan ben ik toch tevreden omdat ik goed op de hoogte werd gehouden van de status van mijn bestelling en mijn... Ik ben zeer tevreden over Lumz.nl. Hoewel ik verwacht had dat de levering sneller zou gaan ben ik toch tevreden omdat ik goed op de hoogte werd gehouden van de status van mijn bestelling en mijn mailtjes werden erg snel en netjes beantwoord.
En het was het wachten waard want de kast die ik besteld heb is helemaal naar wens. Echt een design product van hele goede kwaliteit. Er stond alleen bij de beschrijving dat de kast bestond uit hout en metaal... Echter alleen de schroeven zijn metaal. Voor de rest is alles hout. De beschrijving klopt dus niet.

Sara

Ik heb twee stoelen via Lumz besteld. De stoelen zijn snel en netjes geleverd. De vervoerder heeft alleen niet voor levering gebeld om een tijd af te stemmen, maar ik was gelukkig thuis.

Tim

Goed, online een lamp besteld en ziet er erg goed uit!

Twee kasten besteld, die vervolgens op tijd en netjes werden afgeleverd.
Tussentijds echter geen statusupdates ontvangen van mijn bestelling, opeens was er telefoon over de bezorging.

Duidelijke website met goede prijzen.
Levering liet wel op zich wachten waardoor ik zelf contact moest opnemen. Enkele dagen later was het product wel in perfecte staat geleverd.

Leuke site, mooie artikelen en makkelijk te bestellen via internet.
De telefonische vragen werden zeer vriendelijk beantwoord.

Wel Klantvriendelijk, echter onze bestelling van 5 december, zou voor 22 december 2018 bezorgd worden.
Na een belletje te horen gekregen dat er problemen waren met de leverancier en dat de kapstok pas in de tweede week van januari 2019 geleverd zou worden. Dat is uiteindelijk ook gelukt. Was jammer omdat we deze graag voor de feestdagen hadden opgehangen. Verder vond ik het persoonlijk vreemd dat bij de kapstok zelf geen materiaal aanwezig was om de kapstok op te hangen. Uiteindelijk zelf twee gaten in de kapstok zelf geboord en haken bevestigd om deze op te hangen.

Tamara

Vriendelijk,had een beschadigd product en er werd gelijk een nieuwe opgestuurd.

Chantal

Zeer tevreden over aankoop. Goed geinformeerd over vertraging levering.

Bianca

Heel erg aangename ervaring! Er waren geen onduidelijkheden. Toen er zich bij levering een probleem voordeed is dit meteen en correct opgelost. Zeer goeie after sales!