LUMZ

Zeer goede service, telefonisch netjes te woord gestaan.

Wij hebben de eetkamer stoelen hier besteld, dit is allemaal goed gegaan en de stoelen zitten heerlijk.

roel de Graaf

Netjes en goed geholpen en zeker niet opdringerig zoals bij veel andere meubel zaken die we eerder bezochten ze weten waar ze over praten echt een vak man

Mies.

Zeer betrouwbaar met een goede prijs/kwaliteit

van den Hoorn

Wij zijn erg fijn geholpen door een aanwezig medewerker. Niks was te veel en hij had alle tijd zodat wij een keus konden maken.

Reactie LUMZ:

Beste Wilbert,
Bedankt voor uw bericht.
Beste Wilbert,
Bedankt voor uw bericht.
Wij begrijpen dat het één en ander niet helemaal goed is gegaan vanuit onze transporteur. Wat vervelend! Echter hadden wij dit graag direct van u vernomen zodat wij dit hadden kunnen oplossen. Dit is namelijk niet de gebruikelijke gang van zaken en levering op een ander adres is uiteraard geen enkel probleem!
Onze excuses voor het ongemak.
Team LUMZ

Joke Schuurman

Tijdens telefonisch contact steeds duidelijk antwoorden gekregen wanneer we de bijzettafel konden verwachten.

René Vonk

Op enig moment zijn we naar Houten afgereisd nadat we op de website van Lumz voorbereidend speurwerk hadden gedaan.
Eenmaal binnen werden we vriendelijk benaderd met de vraag of men ons van...
Eenmaal binnen werden we vriendelijk benaderd met de vraag of men ons van dienst kon zijn. Uiteindelijk zijn we heel goed geslaagd en kijken we uit naar de aflevering van de spullen (6 stoelen en een lamp). Prijs/kwaliteit-verhouding lijkt prima.

Restyle andy

Zeer tevreden !
Heel communicatief over de levering

Irv

Kwalitatief mooie producten voor een zeer scherpe prijs. Veel producten zijn niet elders te krijgen, wat een kijkje in de webshop extra leuk maakt!

Eerste keer dat ik iets besteld heb. De bestelling is prima verlopen.