myrthe messing

Snelle service, goed contact, duidelijke site en heel betaalbaar. Mooi aanbod voor mooie prijzen.

Heel goede ervaring, snelle levering en mooie, kwalitatieve kledij

Havelaar

Prima service en snelle levering

Simone

Prettige showroom, verkoper gericht op tevreden klanten. Makkelijk bereikbaar en snelle levering, een aanrader.

M. Baum

Mooie producten, makkelijk betalen en snelle levering!

Melanie Westerink

Bestelling werd de volgende dag al geleverd. Superblij met mijn nieuwe tafeltjes! Zou hier zeker weer bestellen.

Beste Melanie,
Fantastisch! Wij zien u graag nog eens terug :-)
LUMZ

Snel besteld, snel geleverd!

Beste Wytze,
Goed om te horen! Veel plezier van uw bestelling :-)

Fam Westhuis

Vorig jaar 4 kapstokken groot besteld landelijke stijl en was zeer goed bevallen, nu 3 kare schoenenrekken besteld en wand kastje om de entreehal in dezelfde stijl af te kunnen maken. Nergens elders... Vorig jaar 4 kapstokken groot besteld landelijke stijl en was zeer goed bevallen, nu 3 kare schoenenrekken besteld en wand kastje om de entreehal in dezelfde stijl af te kunnen maken. Nergens elders kunnen vinden behalve bij Lumz.nl

Goedemiddag,
Fantastisch! Wij doen ons uiterste best een zo uitgebreid mogelijk assortiment te bieden :-)

Anton

Na een mindere eerste ervaring ( netelde product bleek niet meer in voorraad en de levertijd ging van van 3 weken naar uiteindelijk 20! weken) toch weer bij Lumz een kast besteld. Gelukkig is deze... Na een mindere eerste ervaring ( netelde product bleek niet meer in voorraad en de levertijd ging van van 3 weken naar uiteindelijk 20! weken) toch weer bij Lumz een kast besteld. Gelukkig is deze bestelling zeer correct en spoedig afgeleverd. Zo hoort het.

Beste Anton,
Goed om te horen dat uw ervaring met ons de 2e keer beter is bevallen :-)! Veel plezier van uw bestelling.

Kenneth Buyle

Super professioneel, tot en met de aflevering thuis!

Beste Kenneth,
Helemaal te gek! Veel plezier van uw bestelling :-)