Corine

Prima! Snelle levering zelfs voor de afgesproken datum geleverd.

Beste Corine,
Dat is fijn om te horen :-)! Ons team staat 6 dagen per week voor u klaar om uw bestelling zo spoedig mogelijk te leveren.

Ahajjam

Heel fijn. Mooie spullen. Daarom weer een aankoop gedaan van een eettafel, die ik van de week binnen krijg.

Goedemiddag,
Goed om te horen! Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op voor het maken van een leveringsafspraak :-)
LUMZ

Lumz maakt beloften die ze vervolgens niet nakomen. Zowel de bezorging, de kwaliteit van de producten, als de klantenservice zijn zeer slecht. Twee tot vier werkdagen bezorging wordt meer dan een... Lumz maakt beloften die ze vervolgens niet nakomen. Zowel de bezorging, de kwaliteit van de producten, als de klantenservice zijn zeer slecht. Twee tot vier werkdagen bezorging wordt meer dan een week. Het ontvangen product is kapot geleverd en de webshop weigert de retourkosten te betalen. De klantenservice en chat zijn telefonisch niet bereikbaar in het weekend, ondanks dat dit beloofd wordt. Dit communiceren ze in het weekend naar je door de telefoon na 3 minuten op te hangen. En telefonische beloften die doordeweeks over de retourkosten gemaakt worden, zijn via via de mail ineens niet meer mogelijk. 20 euro retourkosten! Voor een defect ontvangen product ...

Beste Ruud,
Beste Ruud,
Bedankt voor uw bericht.
Inmiddels hebben wij dit probleem samen per mail opgelost en zijn uw kapstokken door ons ontvangen! Het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen teruggestort op de rekening waarmee is betaald.
In het weekend hadden wij helaas te maken met een zieke en (gelukkig) veel bezoekers in de showroom waardoor het telefonisch drukker was dan normaal. Onze excuses.
Wij hopen dat u snel een kapstok naar wens zult vinden!

Supersnelle service, erg klantvriendelijk

Goedemiddag,
Super! Heel veel plezier van uw bestelling :-)
LUMZ

Trage levering op afspraak door een vriendelijke bezorger. Ontvangen product (een kapstok) is helaas beschadigd en Lumz geeft telefonisch geen gehoor. Na 3x gebeld te hebben en de andere kant legt... Trage levering op afspraak door een vriendelijke bezorger. Ontvangen product (een kapstok) is helaas beschadigd en Lumz geeft telefonisch geen gehoor. Na 3x gebeld te hebben en de andere kant legt de hoorn neer. Daarom product retour en een negatieve beoordeling.

Goedemiddag,
Wat vreemd! Wij zijn 6 dagen per week zowel telefonisch als per mail bereikbaar. Tevens blijkt uit onze informatie dat wij u direct te woord hebben gestaan en u de kapstokken zelf retour heeft gestuurd. Het aankoopbedrag is dezelfde dag nog teruggestort op de rekening.

Karo

Mooie producten en het wordt netjes op tijd bezorgd.

Goedemiddag,
Wat een mooie beoordeling! Veel plezier van uw bestelling :-)

Karel Kool

Prettige jonge verkoper die ons goed geholpen heeft zonder te veel te “ duwen” .

Carmen van Leijden

Afgelopen donderdag voor de zekerheid gebeld of ze de stoel die ik op de website heb gezien op voorraad is. Op de website wordt aangegeven dat deze op voorraad is. Vandaag naar de winkel gereden... Afgelopen donderdag voor de zekerheid gebeld of ze de stoel die ik op de website heb gezien op voorraad is. Op de website wordt aangegeven dat deze op voorraad is. Vandaag naar de winkel gereden ruim een uur rijden. Helaas was de stoel niet in de winkel en ook niet in een andere kleur konden we weer een uur naar huis rijden.
Je kan de stoel we online bestellen werd mij verteld maar als de kleur toch niet helemaal past moet ik tussen de 20 a 30 euro retour kosten betalen. Terug brengen naar de winkel kost niks werd er gezegd. Uhm behalve 2 uur van onze tijd en bezinekosten...
erg teleurgesteld vooraal omdat het en op de website staat dat de stoelen op voorraad zijn en dat ik juist om dit te voorkomen contact met de winkel heb opgenomen.

Beste Carmen,
Beste Carmen,
Bedankt voor uw bericht.
Wat vervelend om te horen dat u in de veronderstelling was dat de voorraad in onze showroom staat! Helaas beschikken wij echter maar over 1000 m2 showroom en kunnen hier maar een kleine greep van het online assortiment laten zien. De voorraad staat in ons externe magazijn en is in het weekend niet toegankelijk. Om uw retourzending op afspraak te kunnen laten afhalen, dienen wij hier helaas kosten voor te berekenen. Dit staat duidelijk aangegeven in de voorwaarden op onze website.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te mogen zijn en denken graag met u mee om de scherpste prijs te bieden :-)!

a.kooij

Wat mij betreft is de tijd tussen bestellen en de levering lang.

Bedankt voor uw review!
Wij zien inderdaad dat de feestdagen tussen uw bestelling in hebben gezeten waardoor enige vertraging is ontstaan :-( Onze excuses. Veel plezier van uw aankoop!

Jolien

Heel tevreden over de kapstok die we bij Lumz gekocht hebben.

Bedankt voor uw review!
Wij doen ons best om de werking van de website te optimaliseren :-) Veel plezier van uw aankoop!