LUMZ

Snelle levering en prima contact

Bedankt voor uw review!
Super :-) Veel plezier van uw aankoop!
Team LUMZ

Goede service, correcte levering en zeer degelijk verpakt.

Bedankt voor uw review!
Hier worden we vrolijk van :-) Veel plezier van uw aankoop!

Bert

Ik heb een kast gekocht bij Lumz.nl. Veel goedkoper dan anderen, prima service, prima levering, niks op aan te merken.

Bedankt voor uw review!
Wij denken graag met u mee zodat wij u de scherpste prijs kunnen bieden :-) Veel plezier van uw aankoop!
Team...

P.Ham

Super!!! Snelle levering,goed verpakt en foto van product is precies zoals het in werkelijkheid is.

Bedankt voor uw review!
Wij werken met betaling bij aflevering (€5,- extra) zodat u het product pas bij levering hoeft te betalen :-) Veel plezier van uw aankoop!
Met...

Paul Reus

Leuke zaak met originele mooi meubelen. Wij komen er graag.

Bedankt voor uw review!
Wij doen ons uiterste best ons assortiment zo actueel mogelijk te houden :-) Veel plezier van uw aankoop!
Team...
Team LUMZ

Netjes verpakt en de mogelijkheid gehad het op te halen bij een ophaalpunt. Product is van de kwaliteit die we verwachtten.

Bedankt voor uw review!
Helemaal te gek :-) Veel plezier van uw aankoop!

Isabelle

De eerste keer dat ik bestelde via dit bedrijf. Ik doe het zeker opnieuw! Kwaliteit voor een zachte prijs

Bedankt voor uw review!
Fantastisch! Wij zien u graag nog eens terug :-) Veel plezier van uw aankoop!
Team LUMZ

Perfect! Snellere levering! Goed product!

Bedankt voor uw review!
Hier worden we vrolijk van :-) Veel plezier van uw aankoop!

Maite

Het betreft een aanbieding. Ik heb dit bedrijf gevonden omdat het het goedkoopste was wb wat ik zocht.

Bedankt voor uw review!
Wij bieden u graag de scherpste prijs :-) Veel plezier van uw aankoop en tot volgende keer!

Marchien

Ik bestelde een item dat door een andere, mij bekendere webwinkel, niet op tijd geleverd kon worden, ondanks de toezeggingen op de site. Ik heb het dan niet over een dag vertraging, maar over 14... Ik bestelde een item dat door een andere, mij bekendere webwinkel, niet op tijd geleverd kon worden, ondanks de toezeggingen op de site. Ik heb het dan niet over een dag vertraging, maar over 14 dagen. Het verbaasde me hoe snel ik bij Lumz de bestelling binnen had en hoe makkelijk ik contact kon krijgen. Ben dus heel tevreden.

Bedankt voor uw review!
Wij streven ernaar u binnen 24 uur een passende oplossing te bieden :-) Veel plezier van uw aankoop en graag tot volgende keer!
Met vriendelijke...