Femke

Beste Femke,
Bedankt voor uw feedback!
Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling, veel plezier ervan :-)

Caroline

Hele mooie kast gekocht. Er is veel keuze. Jammer dat ze niet met twee man bezorgen en plaatsen en het verpakkingsmateriaal meenemen.

Bedankt voor uw review!
Zoals op de website staat aangegeven vernemen wij graag wanneer u niet in de gelegenheid bent om zelf een handje te helpen, zodat wij een tweede man mee kunnen sturen :-) Veel plezier van uw aankoop!

H W Aarnink

Helaas was het door ons gewenste artikel niet in de winkel voorradig, maar op aanwijzing van de verkoopster om het via internet te bestellen ging e.e.a. voorspoedig.

Bedankt voor uw feedback!
Omdat wij ruim 10.000 producten verkopen is het niet mogelijk om alle producten in de showroom te tonen. U herkent de aanwezige producten aan de oranje ‘Aanwezig in de winkel’-button. Veel plezier van uw bestelling!

Alice

Alles verliep vlot en zonder problemen. Ik vind de website ook mooi en overzichtelijk. Na de bestelling zag ik de lamp die we besteld hadden hangen in een winkel en werden nog enthousiaster.... Alles verliep vlot en zonder problemen. Ik vind de website ook mooi en overzichtelijk. Na de bestelling zag ik de lamp die we besteld hadden hangen in een winkel en werden nog enthousiaster. Verrassend mooi! Bezorger was ook super vriendelijk!

Beste Alice,
Bedankt voor uw feedback!
Heel fijn om te horen, het is een prachtige lamp :-) Veel plezier van uw bestelling!

D. M.

Goode ervaring

Bedankt voor uw feedback!
Super! Veel plezier ervan :-)

anita desmedt

Correct bedrijf, iets later aangekregen als beschrijving levering, toch tevreden

Beste Anita,
Beste Anita,
Bedankt voor uw feedback!
Omdat wij u als klant graag een zo breed mogelijk assortiment bieden, leveren wij direct vanuit de leveranciers in plaats van dat wij over grote voorraden beschikken :-) De leveranciers bevinden zich vaak in het buitenland waardoor de levering soms iets later dan verwacht kan aankomen. Onze excuses!

Marjolein

Wij zijn heel tevreden over het bedrijf. Snelle levering, goedkoopste prijs en de tafel is prachtig!

Beste Marjolein,
Bedankt voor uw feedback!
Wij zijn altijd bereid om u de scherpste prijs te bieden :-)! Veel plezier van uw bestelling.
LUMZ

Zeer vriendelijk geholpen, alle begrip voor onze wisseling van keuzes, niets doorduwen, voorstel voor uitproberen thuis, goede na service, navraag bij leverancier over andere maten en ons gebeld... Zeer vriendelijk geholpen, alle begrip voor onze wisseling van keuzes, niets doorduwen, voorstel voor uitproberen thuis, goede na service, navraag bij leverancier over andere maten en ons gebeld daarover, prima.

Bedankt voor uw feedback!
Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service, wij denken graag met u mee :-)
LUMZ

Prima service. Mooie meubels.

Bedankt voor uw review!
Wellicht dat wij dit in de toekomst kunnen toepassen :-) Veel plezier van uw aankoop!

Joeri Vanderhaegen

Eerste bestelling is naar behoren verlopen. Zeer after sales dienst. Het aangekochte product is perfect.
Tevreden met de aankoop en over Lumz.nl

Bedankt voor uw review!
Fantastisch, wij staan graag voor u klaar :-) Veel plezier van uw aankoop!