LUMZ

Angela Tai

Goede ervaring, we zijn naar de winkel geweest en ook online zijn we goed te woord gestaan. Erg vriendelijk.

Hi Angela,
Wat een leuk bericht om te lezen!
Dank je wel hiervoor. Het compliment geef ik door aan mijn collega in de winkel.

Mulder

Mijn ervaring met Lumz is zeer goed. Werd goed op de hoogte gehouden over mijn aankoop, en persoonlijk gebeld om bezorgafspraak te maken

Hi,
Enorm bedankt voor je review!
Een goede review betekend veel voor ons en houdt ons gedreven om steeds onze service te verbeteren!
Veel plezier met je aankoop! 😊

Nathalie

Snel, duidelijke communicatie en product is wat ik ervan verwacht had, heel tevreden!

Hoi Nathalie,
Heel erg bedankt voor je positieve beoordeling.
Wij hopen dat we je ook in de toekomst mogen helpen bij het inrichten van je woning/tuin 😉

Christien Poelsma-Scharis

Top.

Hi Christien,
Dank voor de beoordeling, dat waarderen wij 😉

K.L. Seriese

Zelf opgehaald. Vriendelijk ontvangen. Netjes nagekeken voor meenamen door de klant.

René van der Peet

Hi Rene,
Heel erg bedankt voor je positieve beoordeling.
Wij hopen dat we je ook in de toekomst mogen helpen bij het inrichten van uw woning.

Gerard Zandbergen

Later geleverd dan eerst beloofd en heel moeilijk afspraak te maken voor bezorging.

Omniplan

Lumz heeft een goede klantenservice en goeie producten. de barkrukken kwamen wel later dan verwacht en haalbaar , maar dat kwam door eigen fout (informatie over de leveringstermijn op de website... Lumz heeft een goede klantenservice en goeie producten. de barkrukken kwamen wel later dan verwacht en haalbaar , maar dat kwam door eigen fout (informatie over de leveringstermijn op de website niet goed gelezen).

Hi,
Hartelijk dank voor het plaatsen van een beoordeling en feedback.
De feedback nemen wij zeker mee 😉

Marija Jasine

Good

Hi Marija,
Dank voor het plaatsen van een review!
We wensen je heel veel plezier met je prachtige Bodio Fame bank 😀

loes van Teijlingen

Prima verpakt

Hi Loes,
Hartelijk dank voor het plaatsen van een review!
Veel plezier met je aankoop.