LUMZ

Nvt

Reactie LUMZ:

Beste Klant,
Wat vervelend om te vernemen dat u niet geheel tevreden bent over de aflevering van uw bestelden product ( en ).
Wij rijden geheel gratis door heel Nederland om alle...
Beste Klant,
Wij rijden geheel gratis door heel Nederland om alle bezorgingen af te leveren, echter doen wij dit inderdaad wel met een man. Mocht er door de aanvraag van de klant extra hulp nodig zijn kunnen wij dit in overleg en tegen een meerprijs altijd regelen.
Op de dag van bezorging kan er een tijds indicatie van levering aan gevraagd worden. Dit was mogelijk om contact op te nemen met de klanten service.
Uiteraard zijn wij altijd bezig om onze service te verbeteren en hebben dan ook veel aan uw feedback, wij gaan dit door voeren en kijken of wij verbeteringen kunnen toepassen.
Wij hopen wel dat u veel plezier heeft van uw aankoop
Team Lumz.nl

Snel en nette afhandeling. Erg enthousiast over de mooie producten.

Penning

Één brok ellende. Bestelde tafel had een levertijd van 5-10 werkdagen. Het is nu 6 weken later en nog steeds geen tafel. Erger nog: ze snappen zelf niet waar deze gebleven is.
Terugnemen van...
Terugnemen van stoel die beschadigd was bij levering werd niet goed afgestemd met het koeriersbedrijf waardoor spullen nu al een maand in de weg staan.
Van twee van de bestelde stoelen was duidelijk dat deze later zouden komen, namelijk eind oktober. Prima, dat was helder gecommuniceerd. Nu blijkt het eind januari te worden. Wtf????
Ik ben helemaal klaar met deze prutswinkel. Dikke afrader!!!

Eerste ervaring met Lumz was prima.

Vriendelijke ontvangst. Kon lekker ongestoord neuzen tussen de gevarieerde collectie.

Kjeld Pul

Een overzichtelijke website met mooie producten. De wijze van nazorg bij levering van de producten kan naar mijn mening beter. Een betere indicatie geven van wanneer je bestelling word geleverd, dat... Een overzichtelijke website met mooie producten. De wijze van nazorg bij levering van de producten kan naar mijn mening beter. Een betere indicatie geven van wanneer je bestelling word geleverd, dat zou fijn zijn.

Lumz is wat je hoopt dat een (web)winkel is. Een ruim online assortiment en de mogelijkheid om artikelen in de showroom te ervaren. Hier vind je klantgerichte medewerkers met kennis van zaken.

Prima! Voor herhaling vatbaar.