LUMZ

Olya Kozon

Zeer goed

Hi Olya,
Hartelijk dank voor het plaatsen van een review!
Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de aankoop 😁

Renate Zegger

Top

Hi Renate,
Dank voor het plaatsen van een review en fijn dat je tevreden bent 😃

Hylke

Scherpe prijs, breed assortiment en nette levering.

Hallo Hylke,
Hartelijk dank voor je review!
We wensen je veel plezier met de slaapbank. 😀

Ellen

Prettig bestellen, keurig geïnformeerd bij vertraagde levering, en binnen beloofde nieuw levermoment ook bezorgd met telefoontje vooraf om bezorgmoment af te stemmen.top!

Hi Ellen,
Hi Ellen,
Hartelijk dank voor je review!
Dit waarderen wij enorm. Wij doen ons best om onze klanten tevreden te stellen en zijn blij om te horen dat je blij bent met onze service.
Nogmaals excuses voor de vertraging van je Kare Design Kast.

Michel van Dijk

Eerst een dure lounch set besteld en die kwam uiteindelijk. Steun van de bank gebroken en dus gebeld. Maar dat was tegen einde werkdag en ik moest maar een mail sturen met foto's want het kon niet... Eerst een dure lounch set besteld en die kwam uiteindelijk. Steun van de bank gebroken en dus gebeld. Maar dat was tegen einde werkdag en ik moest maar een mail sturen met foto's want het kon niet meer in behandeling genomen worden omdat "we" naar huis willen en niks meer doen in het laatste uur.

De maandags erna pas weer mail retour dat het omgeruild zou worden en ik dezelfde dag nog gebeld zou worden door de transporteur. Dat gebeurde pas 24u later en de dag erna maar weer vrij genomen om het nu maar zelf te ontvangen.

Dezelfde dag ruim voor 16u de bijpassende regenhoes besteld. Er stond voor 16u besteld volgende dag in huis. Volgende dag stond het nog op behandelen en dus maar weer bellen.

Ja sorry we hadden een bedrijfs uitje en waren niet aanwezig om de bestellingen door te voeren. Maar waarom heb ik dat bericht niet gekregen bij de bestelling? Of zet je de website op stil zodat men weet dat het zo Is?

De bestelling maar weer geannuleerd want zo gun ik een winkel mijn centen niet. lumz wil graag dingen verkopen maar de manier van dingen oplossen is kut.

Kelly

Hele mooie spiegel van 200 bij 70cm gekocht, heel blij mee en onbeschadigd en goed verpakt aangekomen! Alleen de vervoerder gaf aan tot de voordeur terwijl op de site staat, de vervoeder levert het... Hele mooie spiegel van 200 bij 70cm gekocht, heel blij mee en onbeschadigd en goed verpakt aangekomen! Alleen de vervoerder gaf aan tot de voordeur terwijl op de site staat, de vervoeder levert het in een doos tot binnen af. Maar hij is alsnog mee gelooen tot binnen, dus eigenlijk geen klachten maar misschien een tip om het dan aan te passen op de site…

Hallo Kelly,
Dank je wel voor je beoordeling en feedback. 😊

Tom Callebaut

Super!

Hi Tom,
Dank voor het plaatsen van een review!
Veel plezier met je aankoop.

Robin

Een fijne zaak om rond te kijken en een hele goede service!

Hi Robin,
Wat een leuk bericht om te lezen!
Dank je wel hiervoor. Het compliment geef ik door aan mijn collega in de winkel. 😉

Sandra Smit

Prima bedrijf. Levering op tijd. Mooie bank. De Bodio Scarlet. Zit goed. Mooie ruime bank.

Hi Sandra,
Hartelijk dank het plaatsen van een review en feedback, dit nemen wij zeker mee.
Veel plezier met je aankoop!

Marco Knoben

Super!!!

Hey Marco,
Dank je wel voor je beoordeling en feedback, hier kunnen we wat mee 😉
Veel werkplezier aan je mooie werkplek.