LUMZ

Super snelle service.

Louisa White

Correcte en stipte afhandeling van de bestelling. Prettige contacten, zowel in de showroom als aan de telfoon. Prima!

Slechte ervaring op dit moment. Een tv meubel gaat 3 maanden duren ipv 3 weken. Dit stond niet op de site. Hetzelfde meubel is bij een andere webwinkel binnen 1 werkdag beschikbaar. Spijt dat we t... Slechte ervaring op dit moment. Een tv meubel gaat 3 maanden duren ipv 3 weken. Dit stond niet op de site. Hetzelfde meubel is bij een andere webwinkel binnen 1 werkdag beschikbaar. Spijt dat we t bij Lumz besteld hebben!

Reactie LUMZ:

Geachte heer/mevrouw,
Allereerst willen wij nogmaals onze excuses aanbieden voor deze vervelende situatie.
Helaas waren wij op het moment van bestellen ook niet op de hoogte dat uw...
Geachte heer/mevrouw,
Helaas waren wij op het moment van bestellen ook niet op de hoogte dat uw tv-meubel niet op voorraad was bij onze leverancier.
Dat neemt niet weg dat het voor u een vervelende situatie is.
Wij willen u ervan verzekeren dat wanneer wij uw tv-meubel in ontvangst hebben genomen u zo snel mogelijk gebeld gaat worden voor het inplannen van een afleverafspraak.
Mocht u echt eerder een tv meubel nodig hebben kunt u altijd contact met ons opnemen om alternatieve opties door te nemen.
Verder hopen wij dat zodra uw tv-meubel binnen is u kunt genieten van uw design meubel.
Met hartelijke groet,
Team Lumz.nl

Overall very good, no complaints.

Ik was opzoek naar een leuke nieuwe salontafel, op de website had ik er al een aantal gezien. Maar omdat ik ze liever in het echt wil zien twijfelde ik. Telefonisch contact gehad met de klanten... Ik was opzoek naar een leuke nieuwe salontafel, op de website had ik er al een aantal gezien. Maar omdat ik ze liever in het echt wil zien twijfelde ik. Telefonisch contact gehad met de klanten service en zij vertelde mij precies welke salontafels ik in hun showroom kon bezichtigen. Dit vond ik erg fijn, na een bezoekje in de showroom ( die overigs erg leuk is) ben ik helemaal overtuigd en heb ik een mooie marmer tafel aangeschaft. Wat een leuke medewerkers !!

Ik bestelde een geweldige bank van BePure. Ontzettend blij mee!

R.

Goede service! Levering op zaterdag prima verlopen. Netjes een afspraak gemaakt. Konden zelfs rekening houden met de tijd die ik doorgaf.

Nette showroom, leuk personeel erg meedenken

Goede service en zeer vriendelijk personeel.