LUMZ

Ivar van Veldhuizen

Zeer goed, prettig geholpen

Ontzettend breed assortiment, veel keuze.

Eva

Het bedrijf ligt op een goede locatie, vlak langs de snelweg. Van te voren gebeld of ze een laforma tafel hadden staan, en die hadden ze zeker. Goed en fijn geholpen!

Alles prima geregeld. Er werd snel na de bestelling geplaatst te hebben contact opgenomen door de koerier. Deze was er ook op het afgesproken tijdstip. Erg blij met onze prachtige betonnen... Alles prima geregeld. Er werd snel na de bestelling geplaatst te hebben contact opgenomen door de koerier. Deze was er ook op het afgesproken tijdstip. Erg blij met onze prachtige betonnen salontafel die bij LUMZ ook nog eens het goedkoopste was!

Nicole

Na ons bezoek aan de showroom waren we overtuigd. Het blijft toch altijd lastig om online nieuwe spullen voor in huis te kopen. De verkoper heeft ons aangegeven dat alles gratis bezorgd wordt en... Na ons bezoek aan de showroom waren we overtuigd. Het blijft toch altijd lastig om online nieuwe spullen voor in huis te kopen. De verkoper heeft ons aangegeven dat alles gratis bezorgd wordt en indien niet naar wens ook weer gratis opgehaald zou worden. Dus direct besteld. Keurig geleverd en vooraf goed geïnformeerd over levering.

Wij werden gebeld om een leveringsafspraak te maken. Deze werd op donderdag gezet en we zouden even vantevoren gebeld worden hoe laat ze zouden komen. Hele dag niets gehoord. Bleek dat de... Wij werden gebeld om een leveringsafspraak te maken. Deze werd op donderdag gezet en we zouden even vantevoren gebeld worden hoe laat ze zouden komen. Hele dag niets gehoord. Bleek dat de leveringsafspraak niet in de planning door gevoerd was. Zaterdag werd de kapstok toen uiteindelijk geleverd.

Reactie LUMZ:

Beste heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw Feedback
Ontzettend vervelend om te lezen dat de levering van bestelling niet naar wens is verlopen. Graag bieden wij
dan ook onze welgemeende...
Beste heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw Feedback
dan ook onze welgemeende excuses aan voor het ongemak. Uiteraard streven wij er naar om elk proces zo
soepel en prettig mogelijk te laten verlopen.
Ondanks dat u niet tevreden bent over de service betreffende de levering vinden wij het erg prettig deze feedback
te ontvangen. Wij zullen dit dan ook doorzetten naar het koeriersbedrijf.
Uiteraard hopen wij u in de toekomst toch nog op een positieve manier van dienst te kunnen zijn.
Met hartelijke groet het LUMZ team.

Prima service en bezorgd ook op zaterdag.