LUMZ

Mariska

Schitterend assortiment met veel keus!

Midas

Vriendelijk personeel, de kast die ik mooi vond stond niet in de showroom. Maar door hulp van personeel een mooi alternatief ontvangen

Jeroen

Samen met mijn vrouw gekeken voor een nieuwe bank. Werden hartelijk ontvangen en uiteindelijk een Het anker bank gekocht voor een scherpe prijs!

Isabel

Enorm vriendelijk ontvangen met koffie. Gevraagd of ik vragen had maar ik wou zelf rustig rondkijken, was geen enkel probleem. Ik kon rustig zonder een verkoper in mijn nek kijken naar de producten.... Enorm vriendelijk ontvangen met koffie. Gevraagd of ik vragen had maar ik wou zelf rustig rondkijken, was geen enkel probleem. Ik kon rustig zonder een verkoper in mijn nek kijken naar de producten. 10 minuten later had ik alles gezien en precies om dat moment kwam de verkoper nogmaals. Ik ben erg prettig geholpen!

Romy

Duidelijke website en goede levering!

Snoj

Uitstekend assortiment voor een scherpe prijs

Ksenia

Ik heb een prachtige passpiegel besteld. Deze is keurig geleverd door de koerier. Zij hebben mij eerst gebeld en gevraagd voor welke dag de levering gepland kan worden. Top service!

Max

Super mooie winkel in Houten. Wij zijn daar geslaagd met een mooie tafel, 6 stoelen en een tafellamp. De lamp hebben wij meteen mee kunnen nemen. Het sfeer is fijn, de verkopers waren vriendelijk en... Super mooie winkel in Houten. Wij zijn daar geslaagd met een mooie tafel, 6 stoelen en een tafellamp. De lamp hebben wij meteen mee kunnen nemen. Het sfeer is fijn, de verkopers waren vriendelijk en kundig.

Gina

Onlangs ben ik bij lumz geweest. Dit heb ik als erg prettig ervaren. De mensen in de winkel waren vriendelijk en vakbekwaam.

Zeer positieve ervaring met dit bedrijf