LUMZ

Van den berg

Zijn zeer slecht veel te laaten levering.weeken tot maanden te laat.op verschillende daagen gelevert terweil het een besteling was.aan de telefoon ook erg onvriendelijk.geen aan rader.

Reactie LUMZ:

Beste heer van den Berg,
Beste heer van den Berg,
Hartelijk dank voor uw bericht. Wat betreft het verloop van uw bestelling moeten wij tot onze spijt erkennen dat dit niet is verlopen zoals gewenst. Zoals telefonisch meermaals uitgelegd heeft onze leverancier helaas verschillende malen vertraging opgelopen, maar wij begrijpen dat de compensaties die u tot op heden heeft ontvangen de vertraging niet direct goed maken.
Ondertussen hebt u uw sidetable ontvangen en wij verwachten uw bijzettafel binnenkort te ontvangen. Wij hopen dan ook zeker dat u wel kunt genieten van de meubels.
Team Onlinedesignmeubel

Het product voldoet volledig aan de verwachtingen. Enkel wat de levering betreft, zijn misschien verbeteringen mogelijk.

Veel lampen gezien op de website maar toch naar de winkel gegaan en uiteindelijk iets heel anders gekozen. Levertijd was wat lang maar nu hangen onze nieuwe aanwinsten erg mooi boven onZe... Veel lampen gezien op de website maar toch naar de winkel gegaan en uiteindelijk iets heel anders gekozen. Levertijd was wat lang maar nu hangen onze nieuwe aanwinsten erg mooi boven onZe eetkamertafel. Zijn er blij mee. Transactie prima verlopen.

Prima. Wat ik verwacht

R Stemerding

Heel erg goed geholpen.top service

Perfecte aftersales

Prima besteld en snel geleverd.

Reint Jan

Erg tevreden over Lumz, en heel goede klantenservice!
Erg tevreden over Lumz, en heel goede klantenservice!
We hadden online een lamp bij Lumz besteld, die na montage niet goed bleek te werken (kabelbreuk in de lamp). Een mailtje naar Lumz gestuurd, en een paar dagen later werd al een nieuwe lamp bij ons bezorgd, zonder verdere kosten of gedoe. Er wordt zelfs een paar uur van te voren even gebeld of je thuis bent op moment van bezorging. Super service!