LUMZ

Paul Hoekstra

De producten die Onlinedesignmeubel.nl verkoopt zijn leuk maar de service en levertijden zijn waardeloos. Een tafel welke volgens de website 2-3 weken levertijd heeft heb ik half september (2016)... De producten die Onlinedesignmeubel.nl verkoopt zijn leuk maar de service en levertijden zijn waardeloos. Een tafel welke volgens de website 2-3 weken levertijd heeft heb ik half september (2016) besteld en afgelopen week (half april 2017) geleverd gekregen. In de tussentijd hebben ze mij een kapotte tafel aangeboden, een keer de verkeerde tafel besteld en een keer vergeten de tafel te bestellen. Daarnaast informeren ze je nooit over verwachte leveringen en bellen ze ook niet terug als ze gaan uitzoeken wat de orderstatus is.

Beste heer Hoekstra,
Beste heer Hoekstra,
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij begrijpen dat uw bestelling niet naar wens is verlopen. Helaas is het inderdaad voorgekomen dat door een miscommunicatie met de leverancier de bestelling van de tafel langer duurde dan verwacht. Wij bieden hier dan ook graag onze excuses voor aan. Wat betreft de communicatie met u willen we u dan ook graag laten weten dat we deze processen aan het verbeteren zijn en wij nemen uw feedback hier zeker in mee.
Wij hebben destijds twee tafels vrijblijvend voor uw besteld en na bezichtiging heeft u een van deze tafels gekocht. Wij hopen daarom dat u deze service en levering als goed heeft ervaren en dat u blij bent met uw nieuwe tafel.
Team Onlinedesignmeubel

Bij herhaling teleurstellend. Ik heb in februari 2017 een salontafel besteld. Nadat de aangekondigde levertijd is verstreken, heb ik gebeld. Ik heb bij herhaling te horen gekregen dat de salontafel... Bij herhaling teleurstellend. Ik heb in februari 2017 een salontafel besteld. Nadat de aangekondigde levertijd is verstreken, heb ik gebeld. Ik heb bij herhaling te horen gekregen dat de salontafel zou worden geleverd. Als ik de week daarna belde om te vragen waar de salontafel bleef, kreeg ik te horen dat de salontafel nog niet door Onlinedesignmeubel is ontvangen maar dat ik zou worden gebeld als de salontafel zou zijn ontvangen. Op een gegeven heb ik een e-mail ontvangen dat de salontafel na Pasen 2017 echt vanuit Portugal zou worden verstuurd. Zojuist heb ik een e-mail ontvangen dat het nu pas de eerste week van mei gaat worden.

Reactie LUMZ:

Allereerst willen wij graag onze oprechte excuses aanbieden voor de vertraging van uw product. Graag willen wij u inhoudelijk toelichting geven op de oorzaak van vertraging. De marmeren bladen en... Allereerst willen wij graag onze oprechte excuses aanbieden voor de vertraging van uw product. Graag willen wij u inhoudelijk toelichting geven op de oorzaak van vertraging. De marmeren bladen en metalen onderstellen van deze salontafels worden gefabriceerd door twee verschillende fabrieken. Er zijn helaas capaciteitsproblemen geweest bij de onderstellen fabrikant, waardoor onze leverancier de bestelde exemplaren niet op tijd naar ons kon versturen. Onze leverancier komt daarnaast uit Portugal en daarom kunnen we helaas niet het product sneller leveren dan op dit moment bekend is. Reeds heeft u een korting ontvangen wegens de vertraging en wij hopen dat u, zodra de salontafel ontvangen is, hier fijn van kunt genieten.
Team Onlinedesignmeubel

Mijn ervaring is niet positief, helaas! Ik heb 2 artikelen besteld met een levertijd van 4 tot 6 weken. Na 6 weken geen enkel bericht en zelf contact opgenomen. Dit heb ik 3x moeten doen voordat ik... Mijn ervaring is niet positief, helaas! Ik heb 2 artikelen besteld met een levertijd van 4 tot 6 weken. Na 6 weken geen enkel bericht en zelf contact opgenomen. Dit heb ik 3x moeten doen voordat ik eindelijk een afspraak kon maken om de artikelen te leveren. Er wordt dan een tijdvak afgesproken, in mijn geval van 8 tot 12. En je raad het al. Geen levering en weer bellen. Wat ik jammer vind is dat er ook geen enkel excuus wordt gemaakt. Het is blijkbaar allemaal van zelfsprekend. Jammer. Ik bestel niet meer via deze site

Reactie LUMZ:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet naar wens is verlopen. Wij begrijpen dat in dit geval de communicatie niet naar behoren is verlopen en hier bieden... Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet naar wens is verlopen. Wij begrijpen dat in dit geval de communicatie niet naar behoren is verlopen en hier bieden wij graag onze excuses voor aan. Wij zijn er achteraan gegaan en hebben uitgezocht dat er destijds een afspraak met u is gemaakt voor een tijdvak van 8:00 tot 12:00 en dat de transportdienstverlener op die dag om 12:10 de meubels bij u heeft afgeleverd, wat helaas voor kan komen wegens het verkeer. Het spijt ons daarom om te horen dat dit naar uw idee niet goed is verlopen, maar we hopen dat u ondertussen goed kunt genieten van uw meubels.

Paola

Was helemaal goed. Goed op de hoogte gehouden van de levering etc.

Petra

Het bedrijf is niet groot en niet alles is ten toon gesteld, maar een hele prettige service en uitleg.

Prima service, snelle levering

van Dijk

Kleine winkel waar niet alles te zien is. uitgebreide website

Vriendelijk. Meedenkend

De ervaring is goed. Ben heel vriendelijk geholpen en goed informatie gegeven

Zij doen wat zij beloven