LUMZ

Vancraeyveldt Michael

Duidelijke website, goede zoekfunctie maar vooral scherpe prijzen

Joyce van Es

Online besteld. Dit ging er makkelijk en je krijgt snel reactie.

Levering netjes op tijd

In de winkel in Houten heel vriendelijk en uitgebreid te woord gestaan en geinformeerd. Bij bestellen online gedoe over het wisselen van de prijs op de website waaraan bij telefonisch informeren... In de winkel in Houten heel vriendelijk en uitgebreid te woord gestaan en geinformeerd. Bij bestellen online gedoe over het wisselen van de prijs op de website waaraan bij telefonisch informeren niets aan gedaan kon worden (want dat doet de salesafdeling ;-) Toen ik uiteindelijk online bestelde en betaalde voor een lagere prijs online, heb ik na een week geen bericht zelf contact gezocht. Voorafgaand aan dit gesprek bleek dat het product (een tafel) online weer in prijs was verlaagd (-36,=). Ik wilde vervolgens annuleren, maar de kordate dame aan de telefoon (Soraya?) greep in en bood na overleg de tafel voor de huidige prijs aan en de volgende dag ben ik gebeld voor een leveringsafspraak. Zowel het snel en netjes (aardige chauffeur) kunnen leveren als het snel terugbetalen van het prijsverschil vond ik een hele klantvriendelijke oplossing waarmee mijn eerder opgelopen irritatie is weggenomen.

Linda Meeuwisse

Superfijne afstemming voor de aflevering van mijn booglamp!

Linda Segers

Goede ervaring, persoonlijke benadering door samen tot een leverafspraak te komen. Snelle levering en ook op tijd.

Linda

Uitstekende service vriendelijk personeel.

Friedel Schurgers-Backbier

Op tijd af laten leveren .Goed materiaal.En het is zoals het staat beschreven.Dus een goede levering.

BARBÈQ Fork&Cork

Heel goed ervaring.