LUMZ

Goed en netjes geholpen en te woord gestaan

Vriendelijk, communicatief

Reactie LUMZ:

Beste,
Bedankt voor uw review van Onlinedesignmeubel.
Fijn dat u uw slaapbank en onze service goed bevallen.
Op slaapbanken zit helaas langere levertijd, dan u van ons gewend bent. Dit...
Beste,
Bedankt voor uw review van Onlinedesignmeubel.
Fijn dat u uw slaapbank en onze service goed bevallen.
Op slaapbanken zit helaas langere levertijd, dan u van ons gewend bent. Dit komt doordat er heel veel opties mogelijk zijn bij de slaapbanken en wij deze slaapbanken helaas niet allemaal op voorraad kunnen hebben. Deze worst speciaal voor u in de configuratie besteld, zoals u hem wilt hebben.
Uiteraard zullen we er alles aan doen om zo snel mogelijk te kunnen leveren en sneller dan op de website staat aangegeven.
Team Onlinedesignmeubel.

Helemaal top!

Onlinedesignmeubel heeft een ruim aanbod meubels tegen scherpe prijzen.

Ik heb een tafel besteld bij dit bedrijf. De tafel is prachtig en ik ben blij dat ik hem heb besteld. Er was een probleem bij de levering. Na een valse start heeft dit bedrijf het netjes opgepakt en... Ik heb een tafel besteld bij dit bedrijf. De tafel is prachtig en ik ben blij dat ik hem heb besteld. Er was een probleem bij de levering. Na een valse start heeft dit bedrijf het netjes opgepakt en opgelost. De informatievoorziening was prettig.

Thijs

Ik heb nog nooit zo een waardeloos bedrijf meegemaakt. Wacht al maanden op een tv meubel. Geen communicatie vanuit het bedrijf en ik tast volledig in het duister of ik mijn bestelling ooit nog... Ik heb nog nooit zo een waardeloos bedrijf meegemaakt. Wacht al maanden op een tv meubel. Geen communicatie vanuit het bedrijf en ik tast volledig in het duister of ik mijn bestelling ooit nog ontvang, en wanneer. Na mijn ongenoegen netjes uitgedrukt te hebben per mail (inmiddels ook weer enkele weken geleden), wordt er niks aan gedaan. Vingertje wijzen naar de leverancier kan eventjes, maar na een paar maanden moeten jullie het toch maar eens bij jezelf gaan zoeken! En indien het echt niet leverbaar is, of er vertraging is: communiceer dan!

M.N.

Ik heb op 19 november 2016 een Kare dressoir en salontafel besteld voor 1.740€. De voorziene levertijd was 5 à 10 werkdagen.
Toen ik op de web site van producent Kare had opgemerkt dat het...
Toen ik op de web site van producent Kare had opgemerkt dat het dressoir niet langer in de catalogus zat heb ik gevraagd aan Onlinedesignmeubel of ze de levering konden garanderen.
Nadat bleek dat Onlinedesignmeubel me een niet langer verdeeld meubel had verkocht en verrekend, stelde de onderneming me voor hun toonzaalmodel over te nemen met een korting van 9%.
Na navraag over de staat van dit toonzaalmodel bleek dat het te erg beschadigd was.
Daarenboven blijkt dat de bestelde salontafel met ernstige vertraging zal worden geleverd.
Ik ben niet te spreken over de dienstverlening van Onlinedesignmeubel, en wel omdat :
1. het niet langer verdeelde produkten aabiedt, verkoopt en aanrekent
2. het als compensatie voor deze nalatigheid een beschadigd toonzaalmodel aanbiedt met een luttele korting van 9%
3. het de gepubliceerde levertijden niet respecteert

Reactie LUMZ:

Geachte,
Hartelijk dank voor uw review.
Uit uw review begrijpen wij dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening.
De punten die u noemt in vinden wij ook erg vervelend en het is ook...
Geachte,
Hartelijk dank voor uw review.
Uit uw review begrijpen wij dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening.
De punten die u noemt in vinden wij ook erg vervelend en het is ook niet onze bedoeling geweest u een product welke niet meer leverbaar is, alsnog aan te bieden. Daarnaast horen de genoemde levertijden in onze webwinkel up-to-date te zijn.
Wanneer een product niet meer leverbaar is, hoort dit product ook niet thuis in onze webwinkel en wanneer de levertijd langer is dan normaal, horen wij dit ook goed en duidelijk te vermelden.
Wij willen dan ook onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak en de manier waarop wij hiermee omgegaan zijn.
Recent hebben wij een technische oplossing gevonden om de levertijden en beschikbaarheid van de producten van de betreffende leverancier up-to-date te houden. Hierdoor zullen de genoemde problemen zich niet meer voordoen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Klantenservice Onlinedesignmeubel.

Fijne service
leuke show modellen design prijzen

Patrick

Klantenservice heeft mij telefonisch een goed advies gegeven. Hebben een aantal specifieke vragen van mij uitgezocht en kwamen snel bij mij terug met antwoorden.