LUMZ

Beerthuizen

Smetteloos

Thijs

Enthousiaste en behulpzame medewerkers in de showroom. Wij werden heel goed geholpen en zijn heel blij met onze nieuwe meubels!

Douwe

Ik heb online een grote spiegel gekocht.

Kawita

Via internet kwam ik een prachtige dressior tegen. Ik belde met de organisatie en ik kon in een showroom het dressior bezichtigen. Super, want ik dacht dat ik het alleen met online moest doen.... Via internet kwam ik een prachtige dressior tegen. Ik belde met de organisatie en ik kon in een showroom het dressior bezichtigen. Super, want ik dacht dat ik het alleen met online moest doen. Daarna besproken of ik het meteen mee kon nemen, was ook op voorraad en kon meteen. Spullen zijn in de stromende regen keurig in de auto ingeladen. Vlotte reacties, goede service, klantvriendelijk! Kreeg zelfs een thee aangeboden om te wachten tot de regen voorbij zou fijn. Super fijn!

M.B.J. Kolhorn Visser

Het was plezierig winkelen bij dit bedrijf, ik kreeg goede voorlichting over het meubel waar ik belangstelling voor had, de verschillende uitvoeringen en mogelijkheden van verschillende stoffen,... Het was plezierig winkelen bij dit bedrijf, ik kreeg goede voorlichting over het meubel waar ik belangstelling voor had, de verschillende uitvoeringen en mogelijkheden van verschillende stoffen, leersoorten en kleuren.

Geert

Mijn ervaring met OnlineDesignMeubel is heel positief - ik ben goed geholpen in de showroom, de bestelling is op tijd, conform de afspraak geleverd.

Heel goed sneller service en mooie producten

Konings

Super tevreden! Hele goede prijs kwaliteit verhouding en hele duidelijke site.