LUMZ

Irene Meijerink

Ik breng maar een deel van mijn tijd in Nederland door. Gelukkig was er goed contact en prompte beantwoording van e-mails en telefoontjes met Philip van Klantenservice. Aflevering van goederen... Ik breng maar een deel van mijn tijd in Nederland door. Gelukkig was er goed contact en prompte beantwoording van e-mails en telefoontjes met Philip van Klantenservice. Aflevering van goederen verliep daardoor gesmeerd!

Goed advies gekregen in de mooie showroom, vervolgens netjes op tijd geleverd.

Erg klant vriendelijk en meedenkend. Snelle service!

Mooie meubels in showroom besteld. Daarna snel op afspraak geleverd. Super!

Je wordt aan het lijntje gehouden. Elke keer hoor je maar niks en wanneer je contact met ze opneemt is het elke keer het zelfde verhaal. Ja we verwachten dat het volgende week bij ons aanwezig is.... Je wordt aan het lijntje gehouden. Elke keer hoor je maar niks en wanneer je contact met ze opneemt is het elke keer het zelfde verhaal. Ja we verwachten dat het volgende week bij ons aanwezig is. Inmiddels zijn we twee maand verder..

irene

Mijn ervaringen met deze webshop zijn helaas niet zo positief. Ik raad niemand aan om hier iets te bestellen. Op de site staat nog steeds dat de levertijd voor de tafel 2 à 3 weken is. Het duurde... Mijn ervaringen met deze webshop zijn helaas niet zo positief. Ik raad niemand aan om hier iets te bestellen. Op de site staat nog steeds dat de levertijd voor de tafel 2 à 3 weken is. Het duurde een kleine twee maanden voordat ik mijn bestelling in huis had. Op de site staat dat het product gemonteerd geleverd wordt. Vreemd dat ik als klant alsnog zelf de wieltjes eronder moet zetten. Gelukkig kan ik dat, maar er zijn ook mensen met twee linkerhanden, want het is nogal een gepriegel met de schroefjes, die overigens te lang zijn en door de bodem heen steken (leuk bij het opbergen van dekens en kussens, moet weer een slijptol voor geleend worden). Bij productdetails staat ruwe afwerking en gebruikerssporen. Bij een hoek is een lat afgebroken op een plek dat onmogelijk door een gebruiker gedaan kan zijn en daarom ook niet onder de noemer gebruikerssporen valt gezien de plaats.

Na vier weken wachten had ik de eerste keer gebeld met de klantenservice over de staat van mijn bestelling. De medewerker was wel vriendelijk, maar kon mij niet veel wijzer maken, dan dat ik gebeld zou worden als het artikel binnen was en wanneer dit bij de transporteur aangeboden zou zijn. Ik ben trouwens vol lof over de transporteur. Je wordt een half uur van tevoren gebeld dat hij met de goederen in aantocht is.

Wat mij erg stoort, is het feit dat je meteen een behoorlijk bedrag moet betalen, maar verder niets meer van Onlinedesignmeubel hoort over een overschrijding van de leveringstermijn. Sta je in de min bij de bank dan moet je daar meteen voor betalen. Bij een te late betaling bij welk bedrijf dan ook heb je zo een aanmaning of de deurwaarder aan je broek hangen. Boter bij de vis heet dat en dat verwachtte ik ook van Onlinedesignmeubel bij het plaatsen van mijn bestelling.

Ik heb retourneren overwogen, maar ik vermoed dat ik mij alleen maar nog meer ellende en telefoontjes op mijn hals haal, dat ik het er maar bij laat zitten.

Onlinedesignmeubel, veel gemiste kansen!

Reactie LUMZ:

Beste Irene,
Bedankt voor het invullen van uw review.
Beste Irene,
Bedankt voor het invullen van uw review.
Wij vinden het heel vervelend dat uw ervaring met ons niet positief is en zullen er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen.
Wij proberen de levertijd op onze website altijd zo actueel mogelijk te houden. Helaas kan dit heel soms nog afwijken door onvoorziene omstandigheden. Hierover informeren wij de klant altijd zo goed mogelijk. Nogmaals onze excuses dat er vertraging in de levertijd was.
Wij bieden diverse betaalopties en eventueel kunt u ook kiezen voor betaling bij aflevering. Hierdoor hoeft u dan niet vooraf te betalen.
Als het product niet geheel aan uw verwachtingen doet, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. U heeft 14 dagen recht op zicht en u kunt kosteloos retourneren. Of we kunnen het product zo snel mogelijk voor u herstellen/ vervangen.
Wij hopen u in de toekomst weer als klant te mogen verwelkomen om u te overtuigen van onze service en de kwaliteit van onze meubels.
Team Onlinedesignmeubel

Bij de aankoop van een TV-meubel was alles tot in de puntjes verzorgd.

J. van Lit

Zeer goede service!! We hebben het meubel Zwevend dressoir Giani Fiore D aangeschaft. Ondanks de omschrijving dat het ook als tv meubel gebruikt kan worden, bleek het zo te zijn dat het niet zomaar... Zeer goede service!! We hebben het meubel Zwevend dressoir Giani Fiore D aangeschaft. Ondanks de omschrijving dat het ook als tv meubel gebruikt kan worden, bleek het zo te zijn dat het niet zomaar kan. Tekst is hierin wel een beetje misleidend. Er zijn absoluut geen uitsparingen gemaakt om de draden te kunnen wegwerken. Het is een kwalitatief goed en mooi meubel. Na telefonisch contact met de klantenservice is als service een uitsparing gemaakt in het bovenblad. Dat hebben ze zeer netjes gedaan. De overige gaten heb ik vervolgens zelf gemaakt met een houtboor. Dus ben je niet handig of ken je niemand die dit voor je kan doen, is het dressoir niet aan te raden voor gebruik al tv meubel. Nu dat alles klaar is zijn we zeer tevreden over het zwevende meubel. We zijn ook uitermate tevreden over de service die geleverd is. Het bovenblad werd opgehaald en gebracht. Je bent geen nummer, maar echt een klant en zo word je ook behandeld. Dit bedrijf kunnen we zeker aanraden!!!

Verrassend snel met levering