LUMZ

Ben zeer tevreden over dit bedrijf

G. Smook

We hebben een keer iets (nachtkastjes) besteld en die zijn netjes geleverd.

Boba Neba BV

Bestellen prima, maar voor de 2e keer WEER problemen bij levering

Reactie LUMZ:

Beste Diederik,
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend dat u de bezorging niet als goed heeft ervaren. Hiervoor bieden wij onze excuses aan.
Wij zullen dit intern verder onderzoeken en er...
Beste Diederik,
Bedankt voor uw feedback.
Wij zullen dit intern verder onderzoeken en er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen.
Veel plezier van uw tafel en hopelijk tot ziens!
Team Onlinedesignmeubel

Mevr. Maris

De tafeltjes werden eerder bezorgd, dan op de site aangegeven. Dus dat was fijn!
Minpunt vond ik, dat er te weinig, schroeven en ringetjes geleverd werden om de tafeltjes in elkaar te zetten.

Heel betrouwbaar. Goede klantenservice en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Onze bestelling snel en vlekkeloos bezorgd. Zeker een aanrader!

g.v.beijnen

Tevreden over de snelle levering, Een mooi product ( kaptafel wit hoogglans Giani Fiore )

Vicky

Wij zijn heel tevreden, we bestelden een tv meubel maar toen het geleverd werd bleek het bovenblad beschadigd, we hebben dit onmiddellijk gemeld en er kwam gelukkig een snelle correcte vervanging.

Goede ervaring. Product netjes afgeleverd.

Snelle en perfecte levering