LUMZ

Op de website stond dat de levertijd tot 10 dagen was. Ik heb helaas meer dan 3 weken gewacht op mijn bestelling. Ik moest na 10 dagen zelf bellen om er achter te komen dat de tafel die ik besteld... Op de website stond dat de levertijd tot 10 dagen was. Ik heb helaas meer dan 3 weken gewacht op mijn bestelling. Ik moest na 10 dagen zelf bellen om er achter te komen dat de tafel die ik besteld had, eerst bij Online designmeubel nog geleverd moest worden.

Bedankt voor uw review.
De levertijd van de door u bestelde salontafel is 10 werkdagen. Door alle zon en feestdagen, wat geen feestdagen zijn is er inderdaad enige dagen later geleverd. Dit vinden wij ook heel erg vervelend maar helaas zijn wij afhankelijk van onze leverancier en deze zijn dicht op zon en feestdagen.
Dit is ook de reden waarom wij op onze website de levertijd in werkdagen aangeven. Desondanks hopen wij dat u blij bent met het product en er veel plezier van zult hebben.
Wij zien u graag terug als klant bij Onlinedesignmeubel!

Ninette

Prima service en uitstekende communicatie

Uitgebreide keuze in kapstokken.

Prima ervaring

Jeurissen Waa

Zie onder.

Bedankt voor uw review.
Het is jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de levering van uw tafel. Onlinedesignmeubel levert de meubels middels een externe koeriersdienst. Deze leveren op een professionele manier onze meubels.
Bij zware meubels wordt vooraf met de klant afgestemd of het mogelijk is dat de klant helpt. Mocht dit niet het geval zijn, komen 2 koeriers uw bestelling bezorgen. Wij begrijpen dat dit in uw geval niet het geval is geweest en willen onze oprechte excuses hiervoor aanbieden.
Wij hopen u nog eens terug te zien als klant bij Onlinedesignmeubel.
Het Onlinedesignmeubel team

Fijne afhandeling van de bestelling, echter kwaliteit van product viel erg tegen

Bedankt voor uw review.
Wij stellen het altijd erg op prijs wanneer onze klanten ons feedback geven. Onlinedesignmeubel heeft een klantenservice die 7 dagen per week bereikbaar is. Helaas hebben wij geen bericht van u ontvangen dat u niet tevreden bent over het product.
Als klant van Onlinedesignmeubel heeft u 14 dagen het recht om uw bestelling kosteloos te retourneren middels onze koeriersdienst.
Wij hopen u nog eens terug te zien als klant bij Onlinedesignmeubel.
Het Onlinedesignmeubel-team

Na een paar weken spontane inwendige barsten in twee van een set van drie rondgebogen glazen bijzettafeltjes. Slechte garantie afhandeling door Onlinedesignmeubel.

Geachte heer of mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review.
Geachte heer of mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij vinden het jammer om te horen dat u ontevreden bent over de service van Onlinedesignmeubel. Al onze meubels hebben een garantie van 1 jaar bij normaal gebruik. Het glas wat wij verkopen is gehard glas en kan niet zomaar breken.
Het is algemeen bekend bij glas dat het druk kan opbouwen. Bij enorme temperatuur wisselingen, stoten, buiten proportioneel gebruik kan er een enorme spanning op glas komen te staan waardoor het glas breekt.
Echter hebben wij het nog nooit meegemaakt dat producten spontaan breken. Er moet een handeling vooraf zijn gegaan.
Nogmaals vinden wij het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de service die wij u hebben geboden. Dit hadden wij graag anders gezien, onze klantenservice staat immers 7 dagen per week paraat om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wanneer er een klacht is, wordt deze klacht dan ook zo goed mogelijk opgelost.
Elke klant heeft dan ook garantie van een jaar op al onze producten.
Wij hopen u nog eens terug te zien bij Onlinedesignmeubel!