LUMZ

Na een paar weken spontane inwendige barsten in twee van een set van drie rondgebogen glazen bijzettafeltjes. Slechte garantie afhandeling door Onlinedesignmeubel.

Geachte heer of mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review.
Geachte heer of mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij vinden het jammer om te horen dat u ontevreden bent over de service van Onlinedesignmeubel. Al onze meubels hebben een garantie van 1 jaar bij normaal gebruik. Het glas wat wij verkopen is gehard glas en kan niet zomaar breken.
Het is algemeen bekend bij glas dat het druk kan opbouwen. Bij enorme temperatuur wisselingen, stoten, buiten proportioneel gebruik kan er een enorme spanning op glas komen te staan waardoor het glas breekt.
Echter hebben wij het nog nooit meegemaakt dat producten spontaan breken. Er moet een handeling vooraf zijn gegaan.
Nogmaals vinden wij het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de service die wij u hebben geboden. Dit hadden wij graag anders gezien, onze klantenservice staat immers 7 dagen per week paraat om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wanneer er een klacht is, wordt deze klacht dan ook zo goed mogelijk opgelost.
Elke klant heeft dan ook garantie van een jaar op al onze producten.
Wij hopen u nog eens terug te zien bij Onlinedesignmeubel!
Het Onlinedesignmeubel-team

Roland

Mooie duidelijke website en een keurige levering. Kwaliteit bestelde product valt helaas tegen.

Beste Roland,
Bedankt voor uw review.
Beste Roland,
Bedankt voor uw review.
Wij vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent met uw aankoop. Onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar wanneer u niet tevreden bent met uw aankoop.
Wanneer u niet tevreden bent met uw bestelling, kan deze binnen 14 dagen geretourneerd worden. .
Helaas heeft onze klantenservice niets van u vernomen. Wellicht hadden wij u dan beter tot uw dienst kunnen zijn.
Desondanks hopen wij u terug te zien als klant bij Onlinedesignmeubel.
Het Onlinedesignmeubel-team

Goed en komen gemaakte afspraken na. product netjes afgeleverd en tevreden met de aankoop.

Geachte heer of mevrouw,
Bedankt voor uw feedback.
Geachte heer of mevrouw,
Bedankt voor uw feedback.
Wij waarderen het enorm wanneer onze klanten een reactie geven. Wanneer u betaald via de website gebeurd dit via een externe partij Multisavepay. Het is 100% betrouwbaar en vervelend dat dit voor verwarring heeft gezorgd.
Wij zijn blij om te horen dat u verder tevreden bent over uw aankoop.
Wij zien u graag terug als klant bij Onlinedesignmeubel.
Het Onlinedesignmeubelteam

Johan

Snelle en goede levering zo als omschreven.

wim de Gelder

Prima club.

Bijzettafel geleverd

Overzichtelijke site. makkelijk te bestellen en kwaliteit producten goed.

Ervaring is GOED